فريکرها ي موبايلي اطلاعات شما را مي دزدند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نيوز دي”، تلفن هاي همراه نيز ديگر مانند رايانه هاي شخصي کاملاً از دست هکرها در امان نيستند.فريکرها مي توانند تلفن همراه را هک کنند، به اين طريق که به راحتي با بهره گيري از ارتباط بلوتوث، تماس هاي شما را گوش داده يا اطلاعات …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نيوز دي”، تلفن هاي همراه نيز ديگر مانند رايانه هاي شخصي کاملاً از دست هکرها در امان نيستند.
فريکرها مي توانند تلفن همراه را هک کنند، به اين طريق که به راحتي با بهره گيري از ارتباط بلوتوث، تماس هاي شما را گوش داده يا اطلاعات شخصي شما را مي دزدند.
هکر با دزديدن تلفن همراه يا پيدا کردن گوشي گم شده مي تواند آسيب هاي بيشتري را به گوشي وارد کند.
روش هاي مختلفي براي محافظت از اطلاعات شخصي وجود دارد که يکي اين که ويژگي برقراري تماس را در گوشي خود با رمز عبور محافظت کنيد.
دوم اين که زماني که از تلفن همراه خود استفاده مي کنيد بلوتوث را خاموش کنيد، زماني که بلوتوث خاموش باشد هکر از امکان کمتري براي هک گوشي شما برخوردار است.
براي سد کردن راه هکرها از نرم افزار آنتي ويروس استفاده کنيد و آن را به روز نگه داريد.
هرگز پيام هاي کوتاه يا فايلي را از شخص غريبه قبول نکنيد. با امنيت تلفن همراه خود همانند امنيتي که براي رايانه يا لپ تاپ خود در نظر مي گيريد رفتار کنيد.
اگر تلفن همراه خود را گم کرديد و يا حدس زديد که هک شده است به اپراتور خود اطلاع دهيد و بلافاصله سرويس خود را مسدود کنيد تا از استفاده غيرمجاز از سيم کارت خود توسط سارق جلوگيري کنيد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا