رقابت”تي موبايل”با سرويس هاي اينترنتي تلفن همراه Ovi

 به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت: اين اقدام تي موبايل به دليل جلوگيري از استفاده کاربران برخي از گوشي هاي نوکيا از سرويس هاي اينترنتي شرکت Ovi اعلام شده است.وي افزود:تي موبايل قصد دارد با اين کار جلوي استفاده کاربران خود ازسرويس اين شرکت را گرفته …

 به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت: اين اقدام تي موبايل به دليل جلوگيري از استفاده کاربران برخي از گوشي هاي نوکيا از سرويس هاي اينترنتي شرکت Ovi اعلام شده است.
وي افزود:تي موبايل قصد دارد با اين کار جلوي استفاده کاربران خود ازسرويس اين شرکت را گرفته و آنها را به سمت سرويس هايي که خود ارايه مي دهد، ترغيب کند.  
اين مقام آگاه که نامش فاش نشد، همچنين اعلام کرد :به اين منظور اين اپراتور تنها ۱۰گوشي از کل گوشي هاي نوکيا را که قابليت استفاده از سرويس هاي Oviرا ندارند، ارايه خواهد کرد.
وي افزود: هنوز از سوي اين اپراتور مشخص نشده است که اين طرح تنها در آلمان جرا خواهد شد يا تمام کشورهايي را که “تي موبايل” سرويس ارايه مي دهد، در بر خواهد گرفت.
تي موبايل اپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آلمان،آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه، مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
GSM ,GPRS ,EDGE ,UMTS ,CDMA ,CDMA2000. از جمله سرويس هايي است که اين اپراتور آلماني به کاربران ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷حدود۱۱۳ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است.
Ovi شرکت ارايه دهنده سرويس هاي اينترنت موبايلي براي گوشي هاي نوکيا مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا