پليس هند سيستم GIS و GPSراه اندازي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “چناي آنلاين”، “سانجيو مورالي” يکي از مقامات پليس گفت: اين سيستم به سرور اصلي وزارت حمل و نقل متصل مي شود و پليس را قادر مي سازد که اطلاعات را در مورد هر وسيله نقليه اي در ايالت بدست بياورد.نيروهاي پليس با استفاده از اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “چناي آنلاين”، “سانجيو مورالي” يکي از مقامات پليس گفت: اين سيستم به سرور اصلي وزارت حمل و نقل متصل مي شود و پليس را قادر مي سازد که اطلاعات را در مورد هر وسيله نقليه اي در ايالت بدست بياورد.
نيروهاي پليس با استفاده از اين سهولت قادر هستند در مواقع کنترل  اتومبيل، بررسي کنند که آيا اوراق هويت اتومبيل اصل يا تقلبي است.
پليس همچنين مي تواند اطلاعات اتومبيل هاي مفقودي،متوقف و يدک کشي شده  را بدست آورد.
اگر مالک اتومبيل اطلاعات اتومبيل گم شده خود را از طريق SMS ارسال کند، مي تواند بفهمد که آيا با جرثقيل يدک شده است يا خير. اگر به سرقت رفته باشد پليس سريعاً اقدامات خود را براي يافتن آن آغاز مي کند.
اگر هر فردي يک پيام کوتاه درمورد فروش مشروبات الکلي غيرمجاز، شب نشيني ها، يا مکان هاي مشکوک ارسال کند هويت وي مخفي مي ماند.
اين سيستم در مواقع انفجار يا هر حوادث غير مترقبه ديگر مي تواند در آن واحد به تمامي کاربران تلفن همراه پيام خطر ارسال کند. 
اگر هيچ پاسخي به موارد شکايت از طريق پيام کوتاه داده نشود سيستم به طور خودکار و منظم به مسوولان يادآوري مي کند و يک کپي از پيام به مسوولان بالاتر ارسال مي شود.
شرکت D3DTechnologies واقع در چناي توليدکننده اين سيستم است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا