موتورولا امتياز۳۳۵ميليون دلاري شبکه GSMعربستان سعودي را به دست اورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در ان باره گفت : موتورولا براساس قرارداد با عربستان، موظف به پشتيباني از راهکارهاي شبکه هاي GSM/HSxPAو يکپارچه سازي ،گسترش ،اجرا و نگهداري از اين شبکه ها مي باشد. “مروان الاحمدي”مدير عامل زين عربستان سعودي گفت: هدف ما از اين قرارداد هماهنگ کردنن کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در ان باره گفت : موتورولا براساس قرارداد با عربستان، موظف به پشتيباني از راهکارهاي شبکه هاي GSM/HSxPAو يکپارچه سازي ،گسترش ،اجرا و نگهداري از اين شبکه ها مي باشد.
 “مروان الاحمدي”مدير عامل زين عربستان سعودي گفت: هدف ما از اين قرارداد هماهنگ کردنن کاربران با فناوري هاي نوين ارتباطي سراسر جهان است.
شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رود، قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
زين شرکت ارتباط از راه دور چند مليتي است که شماري از کشورهاي خاورميانه از جمله کويت،بحرين و عربستان سعودي در آن سهم دارند.
اين شرکت در  لبنان ،عراق، بورکينا فاسو، چاد، جمهوري کنگو، گابون ،کنيا، ماداگاسکار و چند کشور آفريقايي ديگر سرويس هاي خود را ارايه مي دهد. ۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا