گوشي N73 مجهز به پلتفورم بازي N-Gage ارايه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت نوکيا در حوزه بازي هاي تلفن همراه پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته است و با ارايه بازي هاي N-Gage قصد دارد، انقلابي در اين صنعت سرگرمي هاي تلفن همراه ايجاد کند.شرکت سوني اريکسون نيز با ارايه بازي هاي  PSP يکي از رقيبان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت نوکيا در حوزه بازي هاي تلفن همراه پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته است و با ارايه بازي هاي N-Gage قصد دارد، انقلابي در اين صنعت سرگرمي هاي تلفن همراه ايجاد کند.
شرکت سوني اريکسون نيز با ارايه بازي هاي  PSP يکي از رقيبان اصلي نوکيا در حوزه سرگرمي هاي موبايلي است.
“ياکو کايدسويا”  مدير بخش بازي هاي تلفن همراه در نوکيا طي يک مصاحبه مطبوعاتي با لحني تحقير آميز در اين مورد گفت: مهم اين است که آيا شرکت سوني اريکسون قادر خواهد بود پلتفورم PSP را با تلفن هاي همراه سازگار کند؟ آيا مي تواند بازي هاي چند نفره و آنلاين ارايه دهد؟ کاري که ما در طي دو سال از پس آن بر آمديم و چندان هم آسان نبود .
با توجه به اين که حافظه گوشي نوکيا  N73 از گوشي هاي ديگر کمتر است براي ارايه بازي هاي N-Gage در اين گوشي نياز به ارتقاء حافظه و زمان بيشتر است؛ با اين حال ارايه اين گوشي با بازي هاي  N-Gage تا فصل دوم ۲۰۰۸ حتمي خواهد بود.
شرکت نوکيا در صدد مجهز کردن اين پلتفورم جديد به قابليت هاي لمسي است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا