اتمام پروژه GC ها هنوز هم با اما و اگر همراه است

به گزارش خبرنگار موبنا  پروژه فاز ۳ توسعه شبکه ارتباطات سيار که به منظور راه اندازي ۴ هزار و ۷۰۰ سايت BTS تلفن همراه در اوايل سال ۸۳ به پيمانکاران عمومي سپرده شد، اين پيمانکاران را متعهد کرد تا در ارديبهشت ماه سال ۸۴ اين پروژه را به اپراتور اول تحويل دهند اما پس از …

به گزارش خبرنگار موبنا  پروژه فاز ۳ توسعه شبکه ارتباطات سيار که به منظور راه اندازي ۴ هزار و ۷۰۰ سايت BTS تلفن همراه در اوايل سال ۸۳ به پيمانکاران عمومي سپرده شد، اين پيمانکاران را متعهد کرد تا در ارديبهشت ماه سال ۸۴ اين پروژه را به اپراتور اول تحويل دهند اما پس از گذشت نزديک به ۳ سال هنوز خبري قطعي از اتمام آن به گوش نمي رسد.
تحليلگران بر اين باورند که با روند کند پيمانکاران عمومي اين پروژه و نيز تحت فشار نبودن اين پيمانکاران از سوي کارفرما براي انجام تمامي تعهدات ،پيش بيني مي شود پروژه پيمانکاران عمومي وارد چهارمين سال تاخير خود شود.
اما حسن رضوي معاون طرح و مهندسي شرکت ارتباطات سيار در خصوص اتمام پروژه GC ها که پيش از اين پايان سال وعده داده شده بود به خبرنگار موبنا گفت:تا پايان سال هنوز زمان باقي است و ما اميدواريم طبق وعده اي که داده ايم اين پروژه در اين زمان به اتمام برسد.
اين در حالي است که پيش از اين رضوي پيش بيني کرده بود که پرونده GC ها تا قبل از پايان سال جاري بسته شود.
وي همچنين با اشاره به فعاليت رو به اتمام پيمانکاران عمومي شبکه تلفن همراه گفته بود: GC بهين ارتباط مهر تاکنون ۹۰ درصد پروژه را تحويل داده است و دو GC خدمات اريکسون و پارس ايراتل هريک موفق به اجراي بيش از ۸۲ درصد تعهدات خود شده اند.
به گفته وي عدم تملک در برخي شهرها،ممانعت شهرداري در نصب آنتن هاي BTS، هزينه و نبود تجهيزات از جمله مشکلات فعلي اين پيمانکاران بوده و به اين دلايل برخي از مراحل پاياني اين پروژه، به اتمام نرسيده است.
گفتني است سايت هاي تحويل شده توسط GC ها هنوز تاييد نهايي نشده است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا