مدل HTC Touch

 اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.**طراحياستفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها …

 اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.
**طراحي
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها شل مي شود در اين مدل کل قاب پشت را تشکيل مي دهد. صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
زير صفحه نمايش فقط يک کليد حرکتي وجود دارد و در دو طرف آن نيز دو کليد ديگر براي دريافت تماس و پايان دادن به آن در نظر گرفته شده است. کليد ولوم در طرف چپ تلفن قرار گرفته است که استفاده از آن مشکل است. کليد ميانبر دوربين نيز در طرف راست تلفن مشاهده مي شود.
کليد روشن و خاموش در بالاي تلفن وجود دارد که از اين دکمه براي خاموش و روشن کردن صفحه نمايش نيز استفاده مي شود . دو LED پشت بلندگو قرار گرفته است.ترکيب رنگ سبز و زرد اين دو LED تا حدودي ظاهر دستگاه را تحت تاثير قرار مي دهد . قلم اندازه کوچکي درد.
مدل HTC Touch در دو رنگ سبز و زرد و مشکي توليد شده است .
** باتري
باتري تلفن از نوع Li-Ion است و توان آن Max 1100 است. محل سيم کارت و کارت حافظه MicroSD در طرف راست تلفن است . در صورت بيرون آوردن سيم کارت ، تلفن فورا خاموش شود اما در زمان روشن بودن تلفن امکان بيرون آوردن کارت حافظه وجود دارد.
پورت MiniUSB در پايين تلفن مشاهده مي شود که از آن براي وصل کردن کابل ، شارژر و کانکتور صوتي استفاده مي شود .
**صفحه نمايش
صفحه نمايش مدل HTC Touch داراي وضوح QVGA و اندازه ۲.۸ اينچ است که اين صفحه نمايش در تمامي مدل هاي HTC استاندارد است.
در اين صفحه نمايش با استفاده از انگشت ، قلم يا هر وسيله ديگر مي توانيد آن را فعال کنيد.
در مقايسه با ساير مدل ها ، اين صفحه نمايش سخت تر است و بعد از فشار دادن آن با قلم تقريبا واکنش واضحي ندارد ، همچنين به راحتي خراش بر نمي دارد و در صورت لک شدن ، لک ها را نشان نمي دهد . بدليل تخت بودن صفحه نمايش ، حرکت در آن آسان است و نيازي به خم کردن انگشت نيست . صفحه نمايش از نور کافي برخوردار است و به راحتي خوانده مي شود.
**دوربين
مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود . دوربين فاقد فلاش است . بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن منوي آن طرف ۴ ثانيه فعال مي شود . منوي دوربين دکمه هاي بزرگي دارد که به آساني مي توانيد از آنها استفاده کنيد . ۳ ثانيه پس از فشار دادن کليد ديافراگم عکس گرفته مي شود و وقفه زماني بين دو عکس حدود ۱۰ ثانيه است . دوربين Touch به کانون اتوماتيک مجهز نيست .
وضوح ۱۴۴ در ۱۷۶ پيکسل براي کليپ هاي ويدئويي ضبط شده بوده که کوچکتر از ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل براي مشاهده روي کامپيوتر مناسب نيست و وضوح اين دوربين سه برابر کمتر است.
** حافظه داخلي
اين مدل گوشي اچ تي سي داراي ۶۴MB ROM و ۱۲۸MB RAM است . با استفاده از کارت حافظه MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد. نرم افزار Task Manager در بالاي گوشه راست صفحه نمايش وجود دارد . اين مدل مانند ساير گوشي هاي داراي WM6 به نسخه هاي موبايل Excel , Word , Power Point , ,Media Player , Internet Explorer Outlook و … مجهز است . Touch به نرم افزار پيش نصب شده Adobe PDF Reader مجهز است .
** سخن آخر
گوشي اچ تي سي که کمتر از پنج ماه است وارد بازار تلفن همراه تهران شده است هم اکنون با گارانتي “ياس سرويس” به بهاي پنج ميليون و ۶۰۰هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا