به دليل بالا بودن تعرفه فقط ۲۰ درصد از سهم بازار متعلق به سامسونگ بود

“سيد عليرضا جوادي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: به دليل بالا بودن تعرفه واردت گوشي تلفن همراه و در پي آن افزايش عرضه گوشي هاي قاچاق تنها اين شرکت توانست ۲۰ درصد از سهم فروش بازار گوشي هاي سامسونگ را از آن خود کند.وي افزود: در اوايل بهمن ماه نيز گوشي …

“سيد عليرضا جوادي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: به دليل بالا بودن تعرفه واردت گوشي تلفن همراه و در پي آن افزايش عرضه گوشي هاي قاچاق تنها اين شرکت توانست ۲۰ درصد از سهم فروش بازار گوشي هاي سامسونگ را از آن خود کند.
وي افزود: در اوايل بهمن ماه نيز گوشي هاي جديد سامسونگ  با نام هاي D880 ، G880و F210 را روانه بازار کرديم که اين گوشي ها به دليل ظاهري متفاوت و امکانات بالا با استقبال خوب مشتريان روبرو شد.
جوادي در خصوص عرضه مجدد گوشي هاي تلفن همراه آلکاتل  و تاثير آن بر بازار فروش گوشي هاي سامسونگ افزود: در حال حاضر آلکاتل براي رقابت با برندهاي معروف و فروش مناسب نيازمند به گذشت زمان طولاني دارد.
هم اکنون بيش از پنج مدل گوشي تلفن همراه  سامسونگ با  گارانتي “پارس مايکروتل” در بازار تلفن همراه ايران عرضه مي شود.
دو شرکت “پارس ماکروتل” و “پارس قائم” از  نمايندگي هاي رسمي  گوشي هاي سامسونگ است که در حال حاضر تنها پارس ماکروتل به فعاليت خود در حوزه توزيع گوشي هاي اين برند در بازار تلفن همراه ادامه مي دهد.
۱۲۹/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا