قيمت گوشي SLIDE 6500 نوکيا ۱۰۰ هزار ريال افزايش يافت

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه جمهوري تهران حاکي از آن است که به دليل برخورد شديد اخير نيروي انتظامي با واردات قاچاق اين کالا، اکثر قاچاقچيان از عرضه و نمايش گوشي هاي تلفن همراه امتناع مي کنند.البته با شرايط پيش آمده در بازار، اکثر نمايندگان فروش شرکت هاي قانوني معتقدند که …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه جمهوري تهران حاکي از آن است که به دليل برخورد شديد اخير نيروي انتظامي با واردات قاچاق اين کالا، اکثر قاچاقچيان از عرضه و نمايش گوشي هاي تلفن همراه امتناع مي کنند.
البته با شرايط پيش آمده در بازار، اکثر نمايندگان فروش شرکت هاي قانوني معتقدند که سياست کاهش عرضه و در پي آن افزايش قيمت گوشي هاي موبايل از طرف قاچاقچيان صورت گرفته است که درصدند در روز هاي پاياني سال نيز سود بيشتري را از آن خود کنند.
  گوشي    6500  SLIDEنوکيا که به دليل برخورداري از ظاهري کلاسيک و امکانات مناسب توانسته است در ميان کاربران از محبوبيت خاصي برخوردار شود در حال حاضر به بهاي دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال معامله مي شود.
گوشي SLIDE 6500  نوکيا که ۹۴ گرم وزن دارد ، با دو ترکيب رنگي مشکي و برنز از ماه مي سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي ياد شده داراي صفحه نمايش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا