بلک بري بر بازار گوشي هاي هوشمند حکمراني مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل ديا، بر اساس تحقيقات شرکت کانادايي RIM توليد کننده گوشي هاي بلک بري بيش از سه چهارم سهم بازار گوشي هاي هوشمند را ازآن خود کرده است.   شرکت پالم توليد کننده گوشي هاي Treo حدود ۱۸ درصد بازار گوشي هوشمند و شرکت آمريکايي اپل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل ديا، بر اساس تحقيقات شرکت کانادايي RIM توليد کننده گوشي هاي بلک بري بيش از سه چهارم سهم بازار گوشي هاي هوشمند را ازآن خود کرده است.  
 شرکت پالم توليد کننده گوشي هاي Treo حدود ۱۸ درصد بازار گوشي هوشمند و شرکت آمريکايي اپل نيز ۵ درصد سهم بازار گوشي هاي هوشمند را با گوشي    iPhoneدر اختيار دارد.    
حدود سه پنجم (۵۹ درصد) کاربران شرکت اپل از گوشي iPhone راضي هستند و به اين ترتيب گوشي هاي بلک بري از اين لحاظ در مرتبه دوم با ۴۷ درصد رضايت کاربران قرار مي گيرد که از سال پيش تا کنون ۸ درصد افت داشته است.
 شرکت پالم  با گوشي هاي  Treo تنها با ۱۰ درصد رضايت کاربران در رتبه چهارم قرار مي گيرد.  
با اين حال شرکت کانادايي RIM همچنان در حال رشد و پيشرفت بوده و به افزايش کاربران و ميزان سهم خود در بازار ادامه مي دهد. ضمن آنکه حدود ۸ درصد از ميزان رضايت کاربران کاهش يافته بدان معنا است که ايراد و اشکالي در محصولات اين شرکت کانادايي وجود دارد.   
در فصل دوم سال گذشته شرکت RIM با سهم  77 درصدي بر بازار گوشي هاي هوشمند مسلط شد که از ارزيابي قبلي که در ماه نوامبر سال قبل از آن صورت گرفت تا آن زمان حدود سه درصد افزايش يافت.  
 شرکت اپل با ۱۱ درصد در رتبه دوم که از ارزيابي پيشين حدود سه درصد کاهش داشته ، پالم با ۸ درصد در رتبه سوم ، موتورولا با ۷ درصد رتبه چهارم و سامسونگ با ۴ درصد رتبه پنجم را از آن خود کرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا