قرارداد واگذاري صفر تا صد قبوض تلفن همراه به پست زودي نهايي مي‌شود

به گزارش موبنا محمدحسن کرباسيان اظهار داشت:اين اقدام در برخي استان‌ها به شرکت پست واگذار شده و در برخي استان هاي ديگر نيز درحال مذاکره هستيم. کرباسيان واگذاري صفر تا صد قبوض تلفن همراه را زمينه‌ساز ارائه سرويس بهتر دانست و افزود:در اين صورت، مردم نيز از سردرگمي خارج شده و تنها يک سازمان را …

به گزارش موبنا محمدحسن کرباسيان اظهار داشت:اين اقدام در برخي استان‌ها به شرکت پست واگذار شده و در برخي استان هاي ديگر نيز درحال مذاکره هستيم.
کرباسيان واگذاري صفر تا صد قبوض تلفن همراه را زمينه‌ساز ارائه سرويس بهتر دانست و افزود:در اين صورت، مردم نيز از سردرگمي خارج شده و تنها يک سازمان را مسئول قبوض خود مي‌دانند.
وي اظهار اميدواري کرد که شرکت پست با کيفيت خوب در ارائه اين خدمت، بتواند ساير استان‌ها را نيز به اجرايي شدن واگذاري قبوض تلفن همراه ترغيب کند.
سرپرست حوزه مالي واداري شرکت پست در عين حال در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان تهران نيز گفت:با شرکت ارتباطات سيار و شرکت مخابرات استان تهران مذاکراتي انجام شده و اميدواريم با جلب نظر مديران هر دو شرکت، اين طرح به صورت توافقي توسط شرکت پست انجام شود.
وي خاطرنشان کرد: هنوز قرارداد واگذاري صفر تا صد قبوض تلفن همراه به پست به مرحله نهايي نرسيده و زمان آن نيز مشخص نيست، اما شرکت پست آمادگي انجام آن را دارد.
۱۲۸/۱۳


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا