طرح ارتباط نزديک موبايلي وايميلي با پليس در انگليس

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نيوز ام اس ان”، “گوردون براون” افزود :بزودي به تمام خانواده هاي انگليس و ولز يک شماره تلفن همراه مرکز پليس داده خواهد شد.همچنين به هر خانه اي آدرس ايميل يک افسر که مسووليت خيابان آنها را برعهده دارد، داده مي شود و مسوولان هر …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “نيوز ام اس ان”، “گوردون براون” افزود :بزودي به تمام خانواده هاي انگليس و ولز يک شماره تلفن همراه مرکز پليس داده خواهد شد.
همچنين به هر خانه اي آدرس ايميل يک افسر که مسووليت خيابان آنها را برعهده دارد، داده مي شود و مسوولان هر مرکز پليس ملزم هستند از ماه آوريل به طور منظم و براي پيروي از اين طرح جلسات عمومي مردمي برگزار کنند.
اين طرح يک ساله با ۳۲۵ ميليون پوند اعتبار اجرا مي شود و يک تغيير مهم در روند در مرکزيت قرار داشتن پليس در انگليس است که توسط “براون” و مسوول دفتر وي “جک اسميت” ارايه شده است.
با اين طرح که در جنوب لندن در “لامبث” آزمايش شده است هر محله تيم پليس همسايه خود را خواهد داشت که از ماموران حمايتي تشکيل شده است.
براون گفت: اين طرح جديد در اصل براي قدرت دادن به مردم براي نظارت بر محله خود است.
“پاتريک بيون” بازرس کل بخش “لمبث” گفت: اين طرح آزمايشي منجر به کاهش ۹/۹ درصدي جرايم در ناحيه شده و بهترين سرويسي است که پليس در عرض چند دهه انجام داده است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا