سامسونگ بازار گوشي هاي ارزان را هدف قرار داده است

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “استار تک سنترال”، به نظر مي رسد اين غول کره جنوبي هيچ وقت فرصت هاي خود را از بدست آوردن سهم بازار از دست نمي دهد.از زماني که سامسونگ به تجارت گوشي هاي تلفن همراه وارد شده است به سرعت در بازار پيش رفته و …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “استار تک سنترال”، به نظر مي رسد اين غول کره جنوبي هيچ وقت فرصت هاي خود را از بدست آوردن سهم بازار از دست نمي دهد.
از زماني که سامسونگ به تجارت گوشي هاي تلفن همراه وارد شده است به سرعت در بازار پيش رفته و پس از کنار زدن موتورولاي آمريکايي اکنون دومين توليد کننده بزرگ تلفن همراه در جهان پس از نوکيا است.
سامسونگ که هم اکنون ۱۴ درصد بازار جهاني تلفن همراه را در دست دارد،مي خواهد بخشي از سهم نوکيا را در دست بگيرد.
“چويي گيسونگ” گفت : شرکت به عنوان بخشي از استراتژي خود بازار گوشي هاي ارزان قيمت را هدف قرار داده، بخشي که هم اکنون در دست نوکيا است.
سامسونگ اظهار داشت : شرکت  اميدواراست،  کساني که براي اولين گوشي خريداري مي کنند و مشترکان بازارهاي در حال توسعه را جذب کند.
شرکت سامسونگ اغلب گوشي هاي متوسط و پيشرفته توليد مي کند.
به گفته “چويي” سامسونگ اظهار اميدواري کرده است که در سال جاري بيش از ۲۰۰ ميليون دستگاه گوشي را در سراسر جهان بفروش برساند.
نتايج اخير نشان مي دهد که شرکت براي دسترسي به اين اهداف خود در موقعيت خوبي قرار دارد، زيرا سال گذشته ۱۶۱ ميليون دستگاه گوشي را بفروش رسانده است.
۱۱۳/۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا