آلکاتل لوسنت با برزيل به توافق رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،آلکاتل لوسنت گفت:اين توافقنامه به منظور پشتيباني از تاسيسات داخلي که شامل شبکه هاي بي سيم(صوت،ديتاو مرکزي)، سيمي و اطلاعاتي مي باشد، منعقد شده است.“فرانسيسکو سانتياگو”معاون اجرايي آلکاتل لوسنت در اين باره گفت: بر اساس اين طرح آلکاتل موظف به پشتيباني و نگهداري از۱۰۰درصد زيربناهاي شبکه ارتباط از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،آلکاتل لوسنت گفت:اين توافقنامه به منظور پشتيباني از تاسيسات داخلي که شامل شبکه هاي بي سيم(صوت،ديتاو مرکزي)، سيمي و اطلاعاتي مي باشد، منعقد شده است.
“فرانسيسکو سانتياگو”معاون اجرايي آلکاتل لوسنت در اين باره گفت: بر اساس اين طرح آلکاتل موظف به پشتيباني و نگهداري از۱۰۰درصد زيربناهاي شبکه ارتباط از راه دور برزيل مي باشد.
وي افزود:اين اپراتور همچنين موظف به سوييچ و انتقال اطلاعات از طريق شبکه خطو ط ثابت ،دسترسي به خطوط مواصلاتي ارتباطي وADSL، مديريت سيستم و پشتيباني فني از تمام زيربناها است.
سانتياگوخاطر نشان کرد:اين قرارداد بزرگ ترين قرارداد برزيل با آلکاتل لوسنت در زمينه فناوري ارتباطي است و مسوولان اين کشور اميدوار هستند با اين توافقنامه بتوانند فناوري هاي نوين را با کيفيت بالا و به صورت گسترده در اختيار مردم خود قرار دهند.
آلکاتل لوسنت شرکت فرانسوي آمريکايي است و مقر اصلي آن در پاريس قرار دارد.
فعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه نرم افزار ،سخت افزار و سرويس هاي ارتباطي است و در بيش از ۱۳۲کشور نمايندگي دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در برزيل هم اکنون به بيش از ۱۲۲ميليون نفررسيده است.
در اين کشور ۹اپراتور ارتباطي فعاليت مي کنند.
۱۳۴/ ۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا