سوني اريکسون نام و علامت اختصاري گوشي ها را تغيير مي دهد

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا،  سوني اريکسون احتمالا با نام هاي جديد و نيز سري جديدي از گوشي ها در آينده نزديک ظاهر خواهد شد.براي مثال حروف G براي گوشي هاي ” Generation Web” ،  R براي سري راديويي که گوشي هاي واکمن را شامل مي …

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا،  سوني اريکسون احتمالا با نام هاي جديد و نيز سري جديدي از گوشي ها در آينده نزديک ظاهر خواهد شد.
براي مثال حروف G براي گوشي هاي ” Generation Web” ،  R براي سري راديويي که گوشي هاي واکمن را شامل مي شود و گوشي هاي دوربين دار که تحت عنوان سايبرشات شناخته شده اند، با نام مخفف C (Cyber-shot) معين شد. 
همچنين اعدادي نيز براي يک سري از گوشي ها در نظر گرفته شده است به اين شکل که عدد “۹ “براي گوشي هاي پيشرفته و گرانقيمت، در حالي که عدد” ۱″ براي گوشي هاي ساده و ارزان قيمت در نظر گرفته شده است.
يک سري اعداد نيز براي شکل و فرم گوشي ها در نظر گرفته شده است به اين ترتيب که عدد “۰-۲” براي گوشي هاي کندي بار (آبنباتي) ، “۳-۵” براي گوشي هاي کشويي، “”۶-۸ براي گوشي هاي تاشو و “۹” براي گوشي هاي ديگر در نظر گرفته شده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا