چين شاخص هاي باتري هاي بدون کيفيت گوشي ها را اعلام کرد

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “چاينا تک نيوز”  اين  تحقيق و بررسي روي باتري هاي lithium ion  که در گوشي هاي تلفن همراه مورد استفاده صورت گرفت و ۱۶ نوع مختلف از اين باتري را که بدون کيفيت  از نظر ميزان شارژ پذيري و طول عمر معرفي کرد.، …

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “چاينا تک نيوز”  اين  تحقيق و بررسي روي باتري هاي lithium ion  که در گوشي هاي تلفن همراه مورد استفاده صورت گرفت و ۱۶ نوع مختلف از اين باتري را که بدون کيفيت  از نظر ميزان شارژ پذيري و طول عمر معرفي کرد.
، شاخص شارژ پذيري و مدت نگهداي شارژ يکي از مهمترين عوامل کيفيت باتري هاي تلفن هاي همراه است.
براساس شاخص استاندارد ملي چين ، زمان تمام شدن شارژ يا خالي شدن باتري نبايد کمتر از ۵ساعت باشد که ۱۵نوع باتري دربازار پکن از اين نظر مطابق استاندارد شناخته نشدند.
ديرپايي در تعداد شارژ و د- شارژ و يا ميزان دفعات پر يا خالي شدن باتري نيز يکي ديگر از شاخص هاي کيفيت باتري است که باتري هاي داراي استاندارد وبا کيفيت بالا اين تعداد نبايد کمتر ۳۰۰ بار باشد و در اين تحقيق ۹ قلم از باتري هايي که مورد آزمايش قرارگرفتند ، اين قابليت را نداشتند.
مرغوب نبودن ، رعايت نکردن نکات فني در توليد باتري  و تطبيق نداشتن مشخصات فني و کيفيت واقعي باتري توليد شده با آن چيزي که کارخانه توليد کننده اعلام مي کند ، از ديگردلايل استاندارد نبودن باتري ها است.
۱۳۱/ ۱۴


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا