گوشي سامسونگ Guru100 در هند عرضه شد

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل تور دات کام” ، اين گوشي به شکل صاف و کشيده با خصوصيات و قابليت هاي ويژه از جمله باتري با ظرفيت مکالمه ۹ ساعتي است.اين گوشي داراي زنگهاي از نوع “ام پي تري پلي ير” ،صفحه نمايش LCD و يک ميکروفن …

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل تور دات کام” ، اين گوشي به شکل صاف و کشيده با خصوصيات و قابليت هاي ويژه از جمله باتري با ظرفيت مکالمه ۹ ساعتي است.
اين گوشي داراي زنگهاي از نوع “ام پي تري پلي ير” ،صفحه نمايش LCD و يک ميکروفن قوي است که کاربر مي تواند براحتي از هندز فري آن استفاده کند.
گوشي ياد شده داراي سيستم ردگيري (tracker ) است که درصورت مفقود شدن گوشي و يا سرفت ، کاربر مي تواند آن را رديابي و پيدا کند.
کاربر مي تواند زنگ مورد دلخواه خود را روي اين گوشي دانلود کند که روي اين گوشي دو آهنگ بسيار معروف  سينماي هند “باليوود” ازقبل ثبت و ضبط شده است که از آن ها بعنوان زنگ گوشي استفاده مي کنند.
Samsung Guru100 دفتر تلفن با ظرفيت ثبت ۵۰۰ شماره و همچنين قابليت ارسال پيام کوتاه با زبان “هينگليش” ( انگليسي – هندي) را دارد.
اين گوشي با قيمت يکهزار و ۹۴۹ روپيه  دربازار هند قابل خريداري است.
۱۳۱ / ۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا