فعلا برنامه مدوني براي صادرات تجهيزات شبکه تلفن همراه نداريم

 “منصور کبيري رهني” در گفت وگو با خبرنگار “موبنا”  اظهار داشت:در شرايط حاضر کنسرسيوم در صدد است تا  بتواند به شکل  موفق به تعهدات خود به اپراتور اول  عمل کند .وي ادامه داد:تا کنون برنامه مدوني و مشخصي  را براي صادرات تجهيرات  شبکه تلفن همراه به ساير کشور هاي خارجي نداريم.وي تصريح کرد: پس از  …

 “منصور کبيري رهني” در گفت وگو با خبرنگار “موبنا”  اظهار داشت:در شرايط حاضر کنسرسيوم در صدد است تا  بتواند به شکل  موفق به تعهدات خود به اپراتور اول  عمل کند .
وي ادامه داد:تا کنون برنامه مدوني و مشخصي  را براي صادرات تجهيرات  شبکه تلفن همراه به ساير کشور هاي خارجي نداريم.
وي تصريح کرد: پس از  عملي شدن تعهدات  کنسرسيوم  به همراه اول و در صورت  قابليت خط توليد براي توليد تجهيزات جديد مبادرات به صادرات تجهيزات خواهيم کرد.
اين مقام  با اشاره به اين که  تا کنون  مطالعات گسترده و جدي در خصوص  کشور هاي هدف  براي صادرات تجهيزات  انجام نشده است،خاطر نشان کرد: ولي  کشورهاي خاورميانه  هدف اصلي براي صادرات  تجهيزات  کنسرسيوم  در آينده خواهند بود.
کنسرسيوم توليد تجهيزات  شش ميليون خط تلفن همراه، متعهد به توليد سه هزار و ۵۶۶ آنتن BTS ، شصت سيستم BSC و مرکز کنترل OMC، دو هزار و ۲۵۵ لينک راديو و سه‌هزارو ۵۶۶ آنتن GSM و ملحقات آن است که تمام آنها در داخل کشور طراحي و ساخته مي‌شوند.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا