نسبت به ماه گذشته،قيمت گوشي ها ي موبايل افزايش چشمگيري يافته است

“رضا حسيني” يکي ازفعالان  بازاري در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:هر سال با نزديک شدن به روزهاي پاياني سال که با افزايش تقاضا براي خريد گوشي هاي تلفن همراه روبرو هستيم اکثر فروشندگان نيز با توجه به اين شرايط قيمت اين کالاي ارتباطي را بالا مي برند.وي توقيف شدن ۱۰ هزار دستگاه گوشي تلفن …

“رضا حسيني” يکي ازفعالان  بازاري در اين باره به خبرنگار موبنا گفت:هر سال با نزديک شدن به روزهاي پاياني سال که با افزايش تقاضا براي خريد گوشي هاي تلفن همراه روبرو هستيم اکثر فروشندگان نيز با توجه به اين شرايط قيمت اين کالاي ارتباطي را بالا مي برند.
وي توقيف شدن ۱۰ هزار دستگاه گوشي تلفن همراه قاچاقي در هفته گذشته را يکي ديگر از دلايل   افزايش قيمت نسبي گوشي هاي تلفن همراه دانست چرا که  که اين امر منجر به کاهش عرضه انواع گوشي هاي موبايل در بازار تلفن همراه شده است .
اين در حاليست که اکثر کارشناسان اين حوزه معتقدند که اين افزايش قيمت تنها مربوط به سياست وارد کنندگان غيرقانوني است که در ماه آخر سال سود بيشتري را از فروش گوشي هاي تلفن همراه از آن خود کنند.
“شهرام بيگي” گفت: افزايش قيمت گوشي هاي موبايل که از اول اسفند ماه شروع شده است همچنان ادامه دارد و بهاي انواع گوشي هاي موبايل از جمله برند هاي معروف در حال افزايش قيمت چشمگيري نسبت به گذشته هستند.
وي با پشنهاد عدم خريداري گوشي هاي موبايل در اين ماه به کاربران گفت: براي جلوگيري از تورم در بازار تلفن همراه مي توان از خريد انواع گوشي هاي موبايل در اين دوره زماني  خودداري  کرد.
۱۲۹/۱۳



 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا