طراحي سيستم هاي موبايلي هشدار دهنده حوادث غير مترقبه دردانشگاه ها ي کانادا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت کانادا، دانشگاه بريتيش کلمبيا در ونکوور کانادا در حال طراحي سيستمي هستند که  دانشجويان را در مواقع ضروري با استفاده از پيام فوري از بروز حواث آگاه کرده  تا از اين طريق از خسارت هاي جاني حوادث غيرمترقبه پيشگيري کنند.دانشگاه کنکورديا در مونترال از همه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت کانادا، دانشگاه بريتيش کلمبيا در ونکوور کانادا در حال طراحي سيستمي هستند که  دانشجويان را در مواقع ضروري با استفاده از پيام فوري از بروز حواث آگاه کرده  تا از اين طريق از خسارت هاي جاني حوادث غيرمترقبه پيشگيري کنند.
دانشگاه کنکورديا در مونترال از همه دانشجويانش خواست  که شماره تلفن خود را ثبت کنند که در مواقع ضروري و بحراني براي آنها پيام کوتاه به شکل خودکار ارسال شود.
در دانشگاه کالگاري مدير بخش امنيتي اين دانشگاه در حال تحقيق در باره روش هايي است که دانشجويان را تشويق به شرکت در پروژه اي کند که بتوانند سيستمي راه اندازي کنند که در مواقع ضروري و حوادث غير مترقبه به آنها  هشدار دهد.
 اين موسسه در يک حادثه که سال قبل اتفاق افتاد توانست يک سوم دانشجويانش را در يک شرايط ضروري از طريق تلفن همراه آگاه کند.
دانشگاه هاي آمريکاي شمالي در بهار سال گذشته در يک حادثه سعي کرد که يک  فناروي پيام کوتاه خريداري کند و با بيلبوردهاي الکترونيکي  دانشجويان را در موارد ضروري از خطر آگاه کنند.
۱۳۵/۱۴


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا