“وودافون” سرويس هاي پيشرفته جديد ارايه مي کند

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ، از جمله اين سرويس هاي جديد ، ارايه اطلاعات مربوط به صورتحساب با ذکر زمان دقيق و اطلاعات مربوط به چگونگي مواظبت از خود ، هستند.وودافون  سرويس و خدمات ديگر را  همچون راهنمايي قدم به قدم چگونگي استفاده از …

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ، از جمله اين سرويس هاي جديد ، ارايه اطلاعات مربوط به صورتحساب با ذکر زمان دقيق و اطلاعات مربوط به چگونگي مواظبت از خود ، هستند.
وودافون  سرويس و خدمات ديگر را  همچون راهنمايي قدم به قدم چگونگي استفاده از اينترنت موبايلي ، نحوه دانلود کردن فايل هاي موسيقايي  وراهنمايي ارسال پيام هاي MMS   ارايه مي کند.
نرم افزار SNAPin پلتفورم اين سرويس ها ي جديد را براي وودافون ارايه مي دهد.
 بيش از ۳ هزار کاربر در انگليس و اسپانيا از نرم افزار SNAPin SelfService استفاده مي کنند و شرکت وودافون مرحله جديدي را از ارايه سرويس مواظبت از خود از سال جاري ميلادي آغاز مي کند.
اين سرويس بوسيله گوشي هاي تلفن همراه که داراي سيستم هاي عامل S60, UIQ و Microsoft Windows Mobile قابل استفاده مي باشد.
اين سرويس براي استفاده ديگر گوشي هاي تلفن همراه که وودافون آنها را عرضه مي کند، گسترش خواهد يافت.


شرکت وودافون که دفتر مرکزي آن درشهر “نيوبري” انگليس قراردارد،درسال ۱۹۸۳به عنوان بخشي از شرکت ” Racal Telecom”  تاسيس  و از سال ۱۹۹۱ مستقل شده است.
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۳۱ ميليارد و ۱۰۴ ميليون پوند انگليس و سود خالص آن در همين سال حدود يک ميليارد و ۵۶۴ ميليون پوند گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا