“ترکسل” مي تواند در مزايده اپراتور سوم شرکت کند

“احمد پورنگ نيا ” در گفت و  گو  با خبرنگار موبنا در پاسخ به اين پرسش که ترکسل  شکايت خود را از ايران مجددا  مطرح کرده ولي در عين حال متقاضي حضور در مزايده اپراتور سوم  است اظهارداشت:  بخش ها و دستگاه هاي حقوقي کشور موظف  به رسيدگي  مساله شکايت ترکسل هستند ولي در نهايت  …

“احمد پورنگ نيا ” در گفت و  گو  با خبرنگار موبنا در پاسخ به اين پرسش که ترکسل  شکايت خود را از ايران مجددا  مطرح کرده ولي در عين حال متقاضي حضور در مزايده اپراتور سوم  است اظهارداشت:  بخش ها و دستگاه هاي حقوقي کشور موظف  به رسيدگي  مساله شکايت ترکسل هستند ولي در نهايت  حضور اين  شرکت  به عنوان يکي از متقاضيان  سرمايه گذار در اپراتور  سوم  مشکل خاصي ندارد.
 وي خاطر نشان کرد:ولي در شرايط فعلي  اپراتور هاي  فعال تلفن همراه  کشور ، نمي توانند دراپراتور سوم سرمايه گذاري کنندو “همراه  اول”  مستثني از اين امر نيست.
وي ادامه داد: البته اين محدوديت تنها شامل اپراتور  اول نبوده و تاليا ، ايرانسل و شريک آفريقايي اين اپراتورنيز  اجازه سرمايه گذاري در اپراتور سوم تلفن همراه  را ندارند.
به گزارش خبرنگار موبنا مقامات وزارت ارتباطات اعلام فراخوان مزايده اپراتور سوم تلفن همراه را تا پايان سال جاري وعده داده اند.
پيش از اين نيز گفته شده بود که برنده مزايده اپراتور سوم خردادماه ۸۷ مشخص مي شود و اين اپراتور مهرماه سال آينده مي تواند فعاليت خود را آغاز کند.
اپراتور سوم قرار است سرويس هاي نسل سوم تلفن همراه  ارائه دهد.
همچنين مقامات مخابراتي  پيش از اين گفته بودند که حضور کشورها  و شرکت هاي خارجي  درمزايده اپراتور سوم با شرايط سياسي  ايران  ارتباط مستقيم  داشته و مذاکرات  و سفرهاي   مقامات وزارت ارتباطات به  برخي کشور ها بيانگر تمايل آنها براي حضور پررنگ تر مجموعه اي از کشورهاي خاص در اين مزايده است
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا