“موبايل بانکينگ” سال آينده راه اندازي مي شود

“محمود افضلي” در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: “پرداخت از طريق موبايل ” يکي از پروژه هايي است که نياز به بررسي هاي گسترده دارد و نتيجه نهايي آن در سال آينده مشخص مي شود. وي با اشاره به برگزاري مناقصه براي خريداري نرم افزار خاص اين سيستم گفت: تا حدودي زمان قطعي …

محمود افضلي” در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: “پرداخت از طريق موبايل ” يکي از پروژه هايي است که نياز به بررسي هاي گسترده دارد و نتيجه نهايي آن در سال آينده مشخص مي شود.


وي با اشاره به برگزاري مناقصه براي خريداري نرم افزار خاص اين سيستم گفت: تا حدودي زمان قطعي اجراي اين پروژه از اختيار پست بانک خارج است به دليل اين که پروسه خريد در دستگاه هاي دولتي بسيار طولاني است و زمان عملياتي شدن سيستم پرداخت از طريق موبايل به چگونگي برگزاري مناقصه مربوط مي شود.


افضلي با اشاره به اين سيستم گفت: از اين طريق تلفن همراه تبديل به يک دستگاه پوز(pos )مي شود وبه اين شکل مي‌توان ساير عمليات بانکي چون نقل و انتقال از حسابي به حساب ديگر را با استفاده از اين سرويس جديد انجام داد.


اين مقام مسئو ل تصريح کرد: همچنين با استفاده از اين سرويس، مشتريان مي‌توانند از آخرين وضعيت حساب خود، از طريق پيام کوتاه و بدون مراجعه حضوري به بانک، مطلع شوند.
وي افزود: به منظور انجام کامل حوالجات به‌صورت الکترونيکي نيز تلاش‌هايي صورت گرفته است که اميدواريم تا سال آينده عملياتي شود.


۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا