تا کاهش تعرفه واردات، در حوزه گوشي تلفن همراه هيچگونه فعاليتي نمي کنيم

“مرتضي خراساني “در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: لغو طرح رجيستري در تير ماه سال جاري از سوي شرکت مخابرات از دلايلي بود که منجر به متوقف شدن فعاليت اين شرکت در حوزه واردات و توزيع گوشي تلفن همراه شد.وي افزود: با فعاليت در اين شرايط که بيش از ۸۵ درصد از …

“مرتضي خراساني “در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: لغو طرح رجيستري در تير ماه سال جاري از سوي شرکت مخابرات از دلايلي بود که منجر به متوقف شدن فعاليت اين شرکت در حوزه واردات و توزيع گوشي تلفن همراه شد.
وي افزود: با فعاليت در اين شرايط که بيش از ۸۵ درصد از سهم فروش گوشي هاي تلفن همراه بازار متعلق به گوشي هاي قاچاق است تنها شرکت هاي قانوني متضرر اصلي خواهند بود چرا که سود حاصله از واردات و توزيع اين کالا بسيار ناچيز است.
وي با اشاره به ميزان ۲۵ درصدي تعرفه واردات گوشي تلفن همراه گفت: اين ميزان درصد تعرفه هم نمي تواند مانع از فعاليت واردکنندگان غيرقانوني شود و همچنان شاهد قوت گرفتن ريشه هاي قاچاق در بازار تلفن همراه ايران هستيم.
خراساني ادامه داد: تعرفه واردات گوشي تلفن همراه بايد به زير ۱۰ درصد تعيين شود تا شرکت هاي قانوني بتوانند به فعاليت خود مانند سابق ادامه دهند.
شرکت “پارس قائم”که يکي از نماينده هاي رسمي گوشي هاي “سامسونگ” محسوب مي شود بيش از هشت ماه است که در زمينه توزيع گوشي هاي تلفن همراه هيچ گونه فعاليتي را انجام نمي دهند.
۱۲۹/ ۱۳
 


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا