وضعيت فعلي ودايع مشترکان مخابرات پس از خصوصي سازي حفظ مي شود

صابر فيضي در گفت و گو با خبرنگار موبنا  با بيان اينکه ودايع مشترکان ، به عنوان حقوق عمومي نزد مخابرات مي ماند اظهار داشت: وضعيت قبلي ودايع مشترکان پس از خصوصي سازي حفظ مي شود. وي گفت:پس از خصوصي سازي روابط مابين مشترکان و مخابرات همان روابطي خواهد بود که در زمان مخابرات دولتي …

صابر فيضي در گفت و گو با خبرنگار موبنا  با بيان اينکه ودايع مشترکان ، به عنوان حقوق عمومي نزد مخابرات مي ماند اظهار داشت: وضعيت قبلي ودايع مشترکان پس از خصوصي سازي حفظ مي شود.
وي گفت:پس از خصوصي سازي روابط مابين مشترکان و مخابرات همان روابطي خواهد بود که در زمان مخابرات دولتي نيز بوده است.
به گفته فيضي پروانه مخابرات،شرايط مشترکاني را که پس از خصوصي سازي به اين شرکت مي پيوندند را مشخص خواهد کرد اما وضعيت مشترکان فعلي مانند قبل باقي خواهد ماند.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران در عين حال با تاکيد بر اينکه پروانه اپراتور اول در مرحله تصويب نهايي است افزود:پس از اتمام اين مرحله و ارائه اين پروانه به سازمان خصوصي سازي،سهام مخابرات به بخش خصوصي واگذار مي شود.
با گذشت حدود يک سال از زمان مطرح شدن خصوصي سازي شرکت مخابرات و در حالي که پيش بيني مي شد ودايع مشترکان اين شرکت به سهام تبديل شود ، سازمان خصوصي سازي در جلسه اي با شرکت مخابرات ايران تصميم به باقي ماندن ودايع مشترکان به صورت حقوق عمومي نزد شرکت مخابرات گرفت .
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا