تلسترا دو گوشي i-mateرا به استراليا مي برد

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت وايرلس ورک فورس آنلاين، تلسترا اولين اپراتور توسعه دهنده اين دستگاه ها است که اين گوشي ها را در دسترس کاربران استراليايي قرار مي دهد.   پيش از اين نيز اين دو شرکت يک قرارداد ۵ ساله با يکديگر داشتند که بر اساس آن …




به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت وايرلس ورک فورس آنلاين، تلسترا اولين اپراتور توسعه دهنده اين دستگاه ها است که اين گوشي ها را در دسترس کاربران استراليايي قرار مي دهد.  


پيش از اين نيز اين دو شرکت يک قرارداد ۵ ساله با يکديگر داشتند که بر اساس آن ۱۰ گوشي i-mate توسط اين اپراتور در دسترس کاربران قرار گرفت. 


اين دو گوشي بسيار شبيه يکديگر بوده از جمله اين که هر دو  داراي خروجي ويديو براي اتصال به يک دستگاه پرژکتور ديجيتالي يا تلويزيون و نيز مکالمه تصويري هستند.


همچنين اين گوشي ها از سيستم امنيتي i-Q براي قفل و پاک کردن اطلاعات هنگامي که گوشي مفقود و يا سرقت شوند، برخودارهستند.


اين گوشي ها با شبکه Next G(tm) تلسترا سازگارند که امکان آپلود و بارگذاري اطلاعات با سرعت بالا از طريق HSUPA و نيز دانلود اطلاعات از طريق  HSDPA را فراهم مي کند. 


اين ويژگي ها کاربران را قادر مي سازد که ايميل ، اطلاعات و مدارک شان را با سرعت بسيار بالا ارسال کنند.


گوشي Ultimate 8502 با قيمت ۹۹۹ دلار و Ultimate 9502 با قيمت ۱۰۹۹ دلار در ماه مارس سال ۲۰۰۸ از طريق اپراتور تلسترا در دسترس کاربران استراليايي قرار مي گيرد.


۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا