پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.** نوکياواردکنندگان گوشي هاي نوکيا مدل ۵۶۱۰ با گارانتي متفرقه را که به تازگي به بازار تلفن همراه تهران عرضه شده را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند اعلام کردند.اين …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
** نوکيا
واردکنندگان گوشي هاي نوکيا مدل ۵۶۱۰ با گارانتي متفرقه را که به تازگي به بازار تلفن همراه تهران عرضه شده را به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند اعلام کردند.
اين گوشي که از ماه آگوست سال ۲۰۰۷ ميلادي با دو رنگ بندي آبي و قرمز وارد بازار جهاني شده کمتر از چهار ماه است که به سبد محصولات نوکيا در بازار تلفن همراه ايران پيوسته است.
اين گوشي کشويي به دليل برخورداري از ظاهري زيبا با استقبال خوبي از سوي خانم هاي ايراني مواجه شد و در حال حاضر به بهاي دو ميليون و ۹۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
مدل ۵۶۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا ۶ ساعت دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.



** سوني اريکسون
مدل K800 سوني اريکسون مقام پرفروش ترين گوشي اين برند را به خود اختصاص داد و به قيمت دو ميليون و ۲۰۰هزار ريال در سطح بازار تلفن همراه معامله شد.
اين گوشي از ماه فوريه سال ۲۰۰۶ در رنگ بندي مشکي، قهوه اي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
وزن ۱۱۵ گرمي ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسل،قابليت فوکوس خودکار ، لنز سايبرشات و دوربين دوم VGA، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزارو ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۶۴ مگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۷۲ کاناله از ويژگي هاي بارز K800 سوني اريکسون است.
** سامسونگ
گوشي دوسيم کارته سامسونگ موسوم به D880 توانست پرفروش ترين مدل اين برند را به خود اختصاص دهد.
اين گوشي از زمان عرضه در  بازار مورد استقبال خوب کاربران قرار گرفته  چرا که مدل فوق اولين گوشي دو سيم کارته اي بود که با گارانتي رسمي وارد بازار شد و در حال حاضر به بهاي سه ميليون و ۹۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
ويژگي اصلي مدل D880 استفاده از دو سيم کارت به طور همزمان در يک گوشي است که به صورت خودکار و بر اساس نيازهاي کاربران و شرايط شبکه مخابراتي سيم کارت ها را تعويض مي کند.
مدل D880 تنها گوشي سامسونگ است که از دو سيم کارت به طور همزمان استفاده مي کند.
اين گوشي کشويي از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي D880 سامسونگ از باطري بزرگ ۱۲۰۰Ma استفاده مي کند که
به کاربران امکان استفاده از کليه امکانات رومينگ را بدون کاهش کارايي و کيفيت باطري مي دهد.
دوربين سه مگاپيکسلي آن ،با زوم خودکار و حسگر cmos قادر به عکسبرداري با کيفيت بالا و افزايش کارايي تصويربرداري است.
اين گوشي slider قابليت ضبط يک ساعته با صداي همزمان و حافظه داخلي ۶۴ مگابايتي را نيز دارا است.
اين گوشي مجهز به فناوري بلوتوث نسخه دو و سيستم پخش صداي پلي فونيک از نوع mp3 است.
همچنين طراحي اين گوشي شباهت زيادي به مدل D600 سامسونگ دارد.
** موتورولا
گوشي K1 موتورولا که توانست عنوان پرفروش ترين گوشي را به خود اختصاص بدهد و به بهاي يک ميليون و ۶۵۰هزار ريال در سطح بازار تلفن همراه ايران فروخته شد.
گوشي K1 102گرم وزن دارد و با رنگ بندي آبي و نقره اي از ماه جولاي سال ۲۰۰۶ به بازار جهاني وارد شده است.
از ديگر کارايي هاي گوشي K1 موتورولا، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴رنگ، صفحه نمايش خارجي CSTN ، دوربين دو مگاپيکسلي، فناوري بلوتوث و اينفرارد مي باشد.
** پنتک
گوشي ۶۱۰۰ PG که به بهاي يک ميليون و ۴۵۰ هزار ريال فروحته مي شود به عنوان پرفروش ترين گوشي اين مارک در سطح بازار تلفن همراه جمهوري تهران معرفي شد.
گوشي تاشو مذکور که از سه ماهه سوم سال ۲۰۰۵ ميلادي وارد بازار شده که بر روي سه باند GSM 900 ، GSM 1800 و GSM 1900 کار مي کند و داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ و صفحه نمايش خارجي OLED با قابليت نمايش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ است.مدل ۶۱۰۰ PG پنتک داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي با قابليت بزرگنمايي چهار برابر در ابعاد ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پيکسل، حافظه داخلي ۶/۶مگابايت و حافظه جانبي RS-MMC است.
اين گوشي ۱۱۵ گرمي با تک رنگ نقره اي به دليل تا شو بودن و ظاهر زيبا بيشتر مورد استقبال چشمگير بانوان و جوانان ايراني قرار گرفته است.
مدل مذکور داراي سيستم پخش صداي پلي فونيک از نوع MP3 player ، AAC+و AACاست و از فناوري بلوتوث و اينفرارد برخوردار است.
گوشي پنتک مدل ۶۱۰۰ PG داراي باطري ليتيوم است که آمادگي مکالمه مداوم سه ساعت و ۳۰ دقيقه را دارد.


** آي ميت
برخي از فروشندگان گوشي هاي تلفن همراه جيبي مدل SPL  آي ميت را  به عنوان پرفروش ترين محصول اين برند در بازار تلفن همراه تهران عنوان کردند.
هم‌اکنون اين گوشي به قيمت دو ميليون و ۱۰۰هزار ريال در بازار تلفن همراه ايران به فروش مي رسد و از مهم‌ترين امکانات آن مي‌توان به دوربين ۲ مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۶۴ مگابايتي و کارت حافظه ۱۲۸ مگابايتي از نوع miniSD، نمايشگر ۲/۲ اينچي از نوع TFT و … اشاره کرد.
** اچ تي سي
مدل ۳۴۰۰ برند اچ تي سي بعد از مدل TOUCH اين برند مقام پرفروش ترين گوشي را به خود اختصاص داد و به بهاي چهار ميليون و ۴۰۰ هزار ريال فروخته شد.اين گوشي از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني تلفن همراه شده و بر روي باندهاي فرکانسي


GSM 850 ، GSM 900 ، GSM 1800 GSM 1900 کار مي کند.
اين گوشي ۱۲۶ گرمي با تک رنگ مشکي داراي سيستم عامل Microsoft Windows Mobile 5.0 PocketPC است.مدل فوق از مشخصات فني نظير صفحه نمايش لمسي از نوع TFT با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و سيستم پخش کننده پلي فونيک از نوع MP3 player است.حافظه داخلي مدل فوق ۶۴ مگابايت RAM و ۱۲۸ مگابايت ROM داراي پردازنده TI OMAP 850, 200 Mhz است.
** چيني
گوشي چيني مدل ۸۸۰۰ که توانسته در ميان گوشي هاي چيني از فروش خوبي برخوردار شود هم اکنون به بهاي يک ميليون و ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي که جزو گوشي هاي TV دار چيني محسوب مي شود از امکان جاي گذاري دو سيم کارت به طور همزمان برخوردار است.
۱۲۹/۱۳



 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا