قيمت گوشي N73موزيک اديشن بالا رفت

به گزارش خبرنگار موبنا اين گوشي نوکيا از بدو ورود به بازار به دليل امکانات مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است و هم اکنون اکثر فروشندگان قيمت اين کالا را در اين روزها به دليل نزديکي به ايام عيد و افزايش تقاضا بالا بردند.اين گوشي در حال حاضر به بهاي سه ميليون و …

به گزارش خبرنگار موبنا اين گوشي نوکيا از بدو ورود به بازار به دليل امکانات مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است و هم اکنون اکثر فروشندگان قيمت اين کالا را در اين روزها به دليل نزديکي به ايام عيد و افزايش تقاضا بالا بردند.
اين گوشي در حال حاضر به بهاي سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي Music Edition N73     116گرمي نوکيا، در ماه آوريل سال ۲۰۰۶ با رنگ بندي نقره اي،مشکي و سفيد وارد بازار جهاني شده است.
دوربين ۳.۲ مگا پيکسلي اين گوشي قابليت فوکوس خودکار را دارد و از لنز Carl Zeiss برخوردار است .
دوربين گوشي N73 مي تواند اندازه تصاوير را ۲۰ برابر بزرگ کرده و ابعاد تصاوير آن  1546 در ۲۰۴۸ است .
اين گوشي در عين حال از قابليت فيلمبرداري ۲۸۸در  352 پيکسل با سرعت ۱۵ فريم در ثانيه برخوردار است و مدت زمان فيلمبرداري آن نيز بستگي به ظرفيت حافظه گوشي دارد .
اين گوشي با ۴۲ مگا بايت حافظه و برخورداري از کارت miniSD قابليت ارتقا تا يک گيگا بايت و تعويض سريع را دارد که به اين ترتيب، به راحتي به فضاي وسيعي براي ذخيره فايل هاي موسيقي و ويديويي دسترسي وجود دارد و حتي مي تواند حداکثر تا ۹۰ دقيقه فيلم ويديويي را ضبط کند.
باتري اين گوشي از نوع Standard Battery, Li-Ion 1100 mAh BP-6M  است و ۶ساعت مکالمه مداوم و ۳۵۰ ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند.
۱۲۹/۱۳


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا