در روزهاي پاياني سال قيمت گوشي هاي “آي ميت” بالا نمي رود

“سيامک محمودي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: هر سال با نزديک شدن به ايام عيد نوروز با افزايش تقاضا براي خريدوفروش گوشي هاي تلفن همراه جيبي روبرو هستيم که بنا به سياست اين شرکت تا پايان سال ۸۶ هيچ گونه تغييري در قيمت اين نوع گوشي ها اعمال نخواهيم کرد.وي با …

“سيامک محمودي” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: هر سال با نزديک شدن به ايام عيد نوروز با افزايش تقاضا براي خريدوفروش گوشي هاي تلفن همراه جيبي روبرو هستيم که بنا به سياست اين شرکت تا پايان سال ۸۶ هيچ گونه تغييري در قيمت اين نوع گوشي ها اعمال نخواهيم کرد.
وي با اشاره به استقبال خوب کاربران از اين برند در بازار تلفن همراه گفت: پيش از اين کاربران به علت عدم آگاهي و اطلاعات مورد نياز چندان توجهي به گوشي هاي تلفن همراه جيبي نمي کردند. ولي با گذشت زمان برند” آي ميت” با ميزان تقاضا بالايي از سوي کاربران روبرو شد.
محمودي خاطر نشان کرد: هم اکنون مدل هاي SP5 ، SPL ، SMART FILIP ، PDAL ، JASJAM ، JAMA  و JAQ3 با گارانتي شرکت تحليل گر داده ها در بازار تلفن همراه توزيع مي شود.
مدل هاي فوق به ترتيب به بهاي  دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، پنج ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، هشت ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و چهار ميليون و ۲۳۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا