افزايش قيمت گوشي P990 سوني اريکسون در بازار تلفن همراه

“شهاب رضايي” از فروشندگان برند سوني اريکسون در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: از چندي پيش با کمياب شدن مدلp990 يش بيني مي شد که قيمت اين گوشي هوشمند  بالا رود. گوشي سوني اريکسون مدل p990 که چندي پيش به بهاي دو ميليون و  ۸۰۰هزار ريال فروخته مي شد هم اکنون با قيمت دو …

“شهاب رضايي” از فروشندگان برند سوني اريکسون در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: از چندي پيش با کمياب شدن مدلp990 يش بيني مي شد که قيمت اين گوشي هوشمند  بالا رود.


گوشي سوني اريکسون مدل p990 که چندي پيش به بهاي دو ميليون و  ۸۰۰هزار ريال فروخته مي شد هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۹۰۰ هزار ريال معامله مي شود.


اين گوشي هوشمند سوني اريکسون در دور رنگ سفيد و مشکي به بازار عرضه مي شود و از قابليت هايي مانند ، دوربين دو مگاپيکسلي با فوکوس خودکار، امکان بزرگنمايي تصاوير به ميزان چهار برابر برخوردار است.


گوشي سوني اريکسون مدل p990 که گفته مي شود در بازار ايران طرفداران زيادي دارد، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله است و از فناوري بلوتوث ورژن دو براي انتقال فايل هاي صوتي و تصويري بهره مي برد.


حافظه داخلي اين گوشي ۶۰ مگابايت است و حافظه جانبي آن توان ذخيره سازي ۶۴ مگابايت اطلاعات را از طريق کارت Memory Stick Duo Pro دارد.


اين مدل سوني اريکسون در مجموعه مدل گوشي هايي جاي گرفت که پس از لغو طرح رجيستري با افت قيمت چشمگيري روبرو شد و پيش از لغو اين طرح اين گوشي تا سقف سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال معامله مي شد.


۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا