گوشي JACK سامسونگ در کانادا عرضه مي شود

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، JACK يک گوشي بلک جک II يا i617 بوده و از شبکه چهار باند GPRS/EDGE و سه باند UMTS/HSDPA پشتيباني مي کند.صفحه نمايش اين گوشي ۴/۲ اينچي و از وضوح تصوير۳۲۰ x 240  برخوردار بوده و داراي صفحه کليد کامل QWERTY …

به گزارش گروه ترجمه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، JACK يک گوشي بلک جک II يا i617 بوده و از شبکه چهار باند GPRS/EDGE و سه باند UMTS/HSDPA پشتيباني مي کند.
صفحه نمايش اين گوشي ۴/۲ اينچي و از وضوح تصوير۳۲۰ x 240  برخوردار بوده و داراي صفحه کليد کامل QWERTY است.
اين گوشي داراي GPS ، دوربين ۲ مگاپيکسل با ويديو ، WAP 2.0، بلوتوث ۲.۰ با A2DP, USB 2.0 و بازي است. 
ابعاد جک ۱۱۴ x 60.9 x 12.8 ميليمتر و وزن آن ۱۱۵ گرم است و باتري آن در حال مکالمه ۵/۲ ساعت و درحال آماده باش ۲۵۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
JACK سامسونگ با قيمت ۲۲۵ دلار با سه سال گارانتي شرکت Fido با کاربرد ويندوز موبايل در دسترس کاربران کانادايي قرار مي گيرد.
کاربران Fido مي توانند مدارک آفيس مايکروسافت را به ببينند و بسازند و اشتراک بگذارند ، ويرايش کنند همچنين به شکل نامحدود ايميل دريافت و ارسال کنند.


Fido Solutions که به عنوان شرکت ارتباطات و مخابرات ميکروتل معروف است، يک شبکه ارايه دهنده سرويس تلفن همراه در کانادا است.
Fido اولين اپراتور کانادايي است که شبکه GSM را در اين کشور عرضه کرد و همچنين اولين ارايه دهنده شبکه GPRS در آمريکاي شمالي  است.
Fido يک شعبه کامل از بزرگ ترين اپراتور کانادايي  Rogers Wireless است.
۱۳۵//۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا