گسترش تخلف نمايندگي ها در آمريکا ،تي موبايل را به برخورد و واکنش واداشت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تي موبايل اعلام کرد: تي موبايل در اولين واکنش با مالک سه نمايندگي خود که خدمات اين اپراتور را به مشتريان عرضه مي کرد، به دليل زير پا گذاشتن مقررات برخورد کرد.به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تي موبايل اعلام کرد:بعد از کنترل اين فروشگاه ها از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تي موبايل اعلام کرد: تي موبايل در اولين واکنش با مالک سه نمايندگي خود که خدمات اين اپراتور را به مشتريان عرضه مي کرد، به دليل زير پا گذاشتن مقررات برخورد کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تي موبايل اعلام کرد:بعد از کنترل اين فروشگاه ها از سوي مسوولان دادگاه ايالتي جورجيا کلمبيا ، پليس متوجه شد متهم کيف هاي تقلبي را به عنوان يکي از شرايط خريد تلفن همراه به خريدار عرضه مي کند.
پليس در تحقيقات خود متوجه شد شمار قابل توجهي از اين کيف ها با مارک تقلبي”لويي وتان “و “کوچ”به فروش رفته است.
پليس گفت: متهم “کريستوفر بتيس”۲۸ ساله مي باشد که در پرونده اش کلاهبرداري از بيمه و استفاده از مارک هاي تجاري تقلبي ديگر نيز به چشم مي خورد.
اپراتور “تي موبايل” در آلمان تاسيس شده است و به کشورهاي آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه، مکزيک، پورتريکو،اکوادور،پرو،برزيل،جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
تي موبايل سرويس هايGSM,GPRS,EDGE,UMTS,CDMA  CDMA2000 را به کاربران ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي ۱۱۳ميليون و ۷۰۰ هزار کاربر داشته است.
 134/  14



 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا