پيچيدگي و ترس ۲ مانع بزرگ خريد موبايلي است

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موکو نيوز”، خريد موبايلي بسيار پيچيده است و مشترکان در استفاده از آن  احساس راحتي نمي کنند.اين تحقيق که روي ۲ هزار کاربر در تابستان گذشته صورت گرفته نشان مي دهد: ۳۲ درصد آمريکايي ها و ۳۳ درصد شرکت کنندگان انگليسي گفته اند پيچيدگي استفاده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موکو نيوز”، خريد موبايلي بسيار پيچيده است و مشترکان در استفاده از آن  احساس راحتي نمي کنند.
اين تحقيق که روي ۲ هزار کاربر در تابستان گذشته صورت گرفته نشان مي دهد: ۳۲ درصد آمريکايي ها و ۳۳ درصد شرکت کنندگان انگليسي گفته اند پيچيدگي استفاده از تلفن همراه مهمترين مانع خريد موبايلي است.
شرکت کنندگان آمريکايي بين ۱۸ تا ۲۷سال ۲ برابر بيشتر از کاربران ۴۳ تا ۶۱ ساله به خريد از طريق تلفن همراه علاقه نشان مي دهند.
در انگليس اين علاقه در گروه جوانتر ۶۳/۲ برابر بيشتر از گروه مسن تر بود.
موسسه تحقيقتي کاتنر افزود:  در هر حال مشترکان در آمريکا و انگليس اظهار داشته اند که علاقه مند هستند براي چک کردن قيمت ها و محل يک فروشگاه از تلفن همراه استفاده کنند.
در اين گزارش آمده است که کار بران در استفاده از تلفن همراه براي خريد کالا نگران هستند که مسايل مالي و اعتباري آنان ردگيري شود.
به گزارش گارتـنر، فروشندگان و اپراتورهاي بي سيم بايد آشکارا مزاياي مشخص شدن مکان کاربر را توضيح داده و آنها را مطمئن سازند که اطلاعات آنان  کاملاً محرمانه و امن باقي مي ماند.
مشترکان خواستار اين هستند که فروشندگان در ازاي دريافت اطلاعات موقعيت کاربران و خريدهاي آنها، تخفيف قايل شوند.
 هزينه سرويس استفاده از تلفن همراه براي خريد در آمريکا زياد مهم نبود، اما براي انگليسي ها مهم و درواقع چهارمين نگراني بزرگ ذکر شده است.
البته همگي اظهار اميدواري کرده اند که خريد از طريق تلفن همراه در آمريکا و انگليس به راحتي ژاپن شود.
در آمد خريد تلفني در سال ۲۰۰۶ در ژاپن ۲۵۸ ميليارد ين يا ۴/۲ ميليارد دلار بوده است.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا