۳۳درصد کاربران در معرض اعتياد به تلفن همراه قرار دارند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اينتو موبايل”، پروفسور “نادا کاکابادس” از دانشگاه نورتامپتون مي گويد که بررسي ها ي روي ۳۶۰ نفر از کاربران نشان داده که يک سوم ان ها  به تلفن همراه معتاد هستند.اين اعتياد در ابتدا با علاقه به توليدي بودن و اتصال شروع مي شود که …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اينتو موبايل”، پروفسور “نادا کاکابادس” از دانشگاه نورتامپتون مي گويد که بررسي ها ي روي ۳۶۰ نفر از کاربران نشان داده که يک سوم ان ها  به تلفن همراه معتاد هستند.
اين اعتياد در ابتدا با علاقه به توليدي بودن و اتصال شروع مي شود که به کارمندان امکان مي دهد با ايميل ها و پيام هاي کاري خود مرتبط باشند.
اما همين طور که زمان مي گذرد اعتياد نيز پيشرفت مي کند و خود را به صورت اشتياق و نگراني نسبت به دستگاه تلفن همراه نشان مي دهد.
اغلب اعتياد ناشناخته باقي مي ماند و زماني که تشخيص داده
مي شود ديگر خيلي دير شده است.
از “کاکابادس” خواسته شده که به ادارات رفته و به کارمندان نحوه استفاده صحيح از تلفن همراه و ساير دستگاه هاي همراه را آموزش دهد.
وي در اجراي اين طرح تحقيقاتي از کاربران پرسيد آيا به تلفن همراه معتاد هستيد، در صورت نداشتن دسترسي سريع به تلفن همراه خود اضطراب پيدا مي کنيد؟ با تلفن همراه خود مي خوابيد ، نيمه شب براي چک کردن پيام هاي خود بيدار مي شويد، آيا تلفن همراه را  به دوستان ترجيح مي دهيد؟ 
۱۱۳/۱۴


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا