سهام شرکت مخابرات ايران هفته آينده در بورس عرضه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا براساس اعلام منابع آگاه با نهايي شدن پروانه فعاليت شرکت دولتي مخابرات ايران توسط سازمان تنظيم مقررات، شرايط براي ورود اين شرکت به بورس در حال آماده شدن است.بر اين اساس تنها يک بند از صدور اين پروانه براي بررسي باقي مانده است که در هفته جاري در دستور کار کميسيون …

به گزارش خبرنگار موبنا براساس اعلام منابع آگاه با نهايي شدن پروانه فعاليت شرکت دولتي مخابرات ايران توسط سازمان تنظيم مقررات، شرايط براي ورود اين شرکت به بورس در حال آماده شدن است.
بر اين اساس تنها يک بند از صدور اين پروانه براي بررسي باقي مانده است که در هفته جاري در دستور کار کميسيون تنظيم مقررات قرار خواهد گرفت.
به گفته اين منابع آگاه طي هفته جاري پروانه شرکت مخابرات در کميسيون تنظيم مقررات تصويب و صادر شده و پس از آن اين پروانه به سازمان خصوصي سازي ارائه خواهد شد.
گفته مي شود سازمان خصوصي سازي پس از دريافت پروانه فعاليت اين اپراتور براي عرضه سهام مخابرات در بورس اقدام خواهد کرد.
نبود ضوابط مشخص در فعاليت اپراتور اول مخابرات کشور يکي از نواقص اسنادي است که شرکت مخابرات به سازمان خصوصي سازي ارائه داده است.
پيش از اين نيز مديرعامل شرکت مخابرات ايران صدور پروانه اپراتور اول مخابرات و ارائه آن به سازمان خصوصي سازي را پايان بهمن ماه سال جاري وعده داده بود.
طبق ابلاغيه بند ج” اصل ۴۴ قانون اساسي سهام ۳۲ شرکت مخابراتي بايد تا پايان سال جاري به بخش خصوصي واگذار شود .
۱۲۸/۱۳



 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا