سافاريکام کنيا و M-Pesaانگليس همکاري مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ميشل ژوزف”مدير عامل, M-Pesa در اين زمينه گفت: انگليس موافقت خود را با انتقا ل پول از طريق بانک همراه به کنيا اعلام کرده و کارشناسان هم اکنون در حال بررسي روش هاي انتقال پول بين اين دو کشور هستند. وي افزود :براي اين طرح چندين انتخاب پيش …


به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ميشل ژوزف”مدير عامل, M-Pesa در اين زمينه گفت: انگليس موافقت خود را با انتقا ل پول از طريق بانک همراه به کنيا اعلام کرده و کارشناسان هم اکنون در حال بررسي روش هاي انتقال پول بين اين دو کشور هستند.


وي افزود :براي اين طرح چندين انتخاب پيش روي ما وجو دارد که مي تواند انتقال پول از طريق کانال هاي بانک باشد يا اين که اين سرويس را با کمک راهکارهاي M-Pesa به کاربران ارايه دهيم.


ژوزف گفت: وودافون ۳۵درصد از سهم سافاريکام را در اختيار دارد و تاکنون سرويس هاي پايه M-Pesa را در افغانستان ارايه داده است.


سافاريکام اهداف ديگر اين اپراتور در سال جاري ميلادي را ارايه سرويس هاي بانک همراه در محدوده وسيعي از شرق آفريقا اعلام کرد.


تعداد کاربران اين اپراتور تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي ۶ميليون و ۵۰۰ هزار نفر اعلام شده است.


شرکت Mobile Payments and Microfinance در زمينه سرويس هاي مالي و پرداخت پول فعاليت مي کند و بيش از ۱۲سال با وودافون انگليس همکاري دارد..


وودافون با کمک اين شرکت به کشور هاي زيادي خدمات ارايه داده است.


۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا