“رومرها” شناسنامه سيم کارت خود را نزد اقوام درجه يک بگذارند

به گزارش خبرنگار موبنا شرکت ارتباطات سيار با اعلام نکات ضروري در خصوص رومينگ بين الملل از مشترکان خود خواست تا پيش از سفر به خارج از کشور شناسنامه تلفن همراه و آخرين صورتحساب پرداختي را نزد اقوام درجه يک بگذارند تا در صورت مفقود شدن تلفن همراهشان در خارج از کشور موضوع در دفاتر …

به گزارش خبرنگار موبنا شرکت ارتباطات سيار با اعلام نکات ضروري در خصوص رومينگ بين الملل از مشترکان خود خواست تا پيش از سفر به خارج از کشور شناسنامه تلفن همراه و آخرين صورتحساب پرداختي را نزد اقوام درجه يک بگذارند تا در صورت مفقود شدن تلفن همراهشان در خارج از کشور موضوع در دفاتر ايران قابل پيگيري باشد.


اين در حالي است که پيش از اين در صورت بروز چنين مشکلي مشترک به ناچار بايد به کشور باز مي گشت تا مراتب مفقودي تلفن همراه خود را پيگيري کند که اين موضوع خسارت هاي جبران ناپذيري را براي وي به همراه داشت.


همچنين شرکت ارتباطات سيار اعلام کرده است که در صورت بروز اين مشکل مشترک مي تواند به طور هم زمان از طريق پست الکترونيکي roaminghelpdesk@irantelecom.ir اين موضوع را اعلام کند.


بر اساس اين گزارش هزينه هر مکالمه اي از طريق شبکه رومينگ بين الملل حتي در صورت مفقود شدن گوشي به عهده خود مشترک خواهد بود؛ پس مشترک بايد توجه داشته باشد که در مسافرت هاي خارج از کشور مواظب گم شدن يا به سرقت رفتن گوشي خود باشد و در صورت گم شدن يا سرقت سريعا نسبت به قطع سيم کارت خود اقدام کند.


در زمان حاضر اپراتور اول تلفن همراه کشور با ۲۰۹ اپراتور در ۹۵ کشور جهان قرارداد رومينگ دارد و مشترکان مي توانند در اين کشورها از سيم کارت هاي خود استفاده کنند.


۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا