جدایی نامبارک استقلال و رحمتی

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی که حالا می‌ شود زندگی ورزشی او را به دو قسمت قبل و بعد از آن تصمیم تقسیم کرد، فصل گذشته به دلایل مختلف از استقلال جدا شد و برای ادامه بازی پیکان را انتخاب کرد، تیمی که تازه به لیگ‌برتر صعود کرده بود و شرایط مالی کاملا مناسبی داشت. به همین …

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی که حالا می‌ شود زندگی ورزشی او را به دو قسمت قبل و بعد از آن تصمیم تقسیم کرد، فصل گذشته به دلایل مختلف از استقلال جدا شد و برای ادامه بازی پیکان را انتخاب کرد، تیمی که تازه به لیگ‌برتر صعود کرده بود و شرایط مالی کاملا مناسبی داشت. به همین دلیل هم رحمتی با گران ترین قرارداد لیگ‌برتر در بین بازیکنان به این تیم پیوست و با بهترین شرایط قرارداد بست.

رحمتی در طول فصل هم بد کار نکرد و تا همین چند هفته پیش کلین شیت های او بهترین خط دفاع را برای پژمان به ارمغان آورده بود اما با افت پیکان در سال جدید رحمتی هم به شدت افت کرد و حالا تیم او نامزد جدی سقوط به دسته پایین تر است.

او که همواره برای قهرمانی جنگیده در شرایطی این موقعیت را تحمل می‌ کند که استقلال هم روز گذشته در یک بازی عجیب و شگفت انگیز ۴ گل از تراکتور دریافت کرد تا هواداران این تیم علیه محسن فروزان گلر جوانشان شعار بدهند. با این وصف به نظر جدایی رحمتی از استقلال به نفع هیچ یک از طرفین نبود. این دو تنها به تضعیف یکدیگر پرداختند و نتیجه به ضرر هر دویشان شد. اگرچه با تغییر شرایط در استقلال ممکن است گلر شماره یک تیم‌ملی دوباره به جمع آبی ها برگردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا