طرح‌های ویژه‌ی وایمکس مبین‌نت در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، مبین‌نت به عنوان ارایه‌دهنده‌ی خدمات ارتباطی باندپهن بی‌سیم در کشور امسال نیز با دستی پر از طرح‌های تخفیفی، حضوری گسترده در بیست و هشتمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب دارد. در نمایشگاه کتاب امسال، خریداران جدید طرح‌های ویژه‌ی وایمکس مبین‌نت که از داخل نمایشگاه اقدام به خرید نمایند، از تخفیف ویژه‌ای …

به گزارش خبرنگار موبنا، مبین‌نت به عنوان ارایه‌دهنده‌ی خدمات ارتباطی باندپهن بی‌سیم در کشور امسال نیز با دستی پر از طرح‌های تخفیفی، حضوری گسترده در بیست و هشتمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب دارد.
در نمایشگاه کتاب امسال، خریداران جدید طرح‌های ویژه‌ی وایمکس مبین‌نت که از داخل نمایشگاه اقدام به خرید نمایند، از تخفیف ویژه‌ای برخوردار خواهند شد. ۲۵ درصد تخفیف برای خریداران طرح‌های یک‌ساله و دوساله مودم‌های جیبی GPRS و هم‌چنین ۱۵ درصد تخفیف برای خریداران مودم‌های رومیزی به آن دسته از علاقه‌مندانی تعلق خواهد گرفت که در روزهای برگزاری نمایشگاه از غرفه‌ی مبین‌نت بازدید کرده و اقدام به ثبت‌نام و خرید نمایند.
پس اگر علاقه‌مند هستید ضمن بهره‌مندی از تخفیف‌های نمایشگاهی به خانواده‌ی بزرگ مشترکین مبین‌نت بپیوندید و یا در مورد هریک از طرح‌ها و خدمات مبین‌نت نیاز به اطلاعات بیش‌تری دارید، می‌توانید در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، به غرفه‌ی مبین‌نت، در فضای باز نمایشگاهی انتهای راهروی شبستان مراجعه کنید.
لازم به توضیح است بیست و هشتمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از ۱۶ تا ۲۶ اردی‌بهشت ماه، در محل مصلای تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب برپا خواهد بود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا