مخازن سوخت هواپیماهای فرودگاه پیام خالی است!

کاوه حدادپور در گفت وگو با خبرنگار موبنا، منطقه البرز، اظهار کرد: فرودگاه پیام که تنها فرودگاه باری کشور است، اکنون با مشکل جدی تامین سوخت مواجه است. وی افزود: هر لیتر سوخت برای پروازهای باربری پنج برابرهر لیتر سوخت در پروازهای مسافربری محاسبه می‌شود که این مساله باعث شده صادرات کالا از این فرودگاه …

کاوه حدادپور در گفت وگو با خبرنگار موبنا، منطقه البرز، اظهار کرد: فرودگاه پیام که تنها فرودگاه باری کشور است، اکنون با مشکل جدی تامین سوخت مواجه است.

وی افزود: هر لیتر سوخت برای پروازهای باربری پنج برابرهر لیتر سوخت در پروازهای مسافربری محاسبه می‌شود که این مساله باعث شده صادرات کالا از این فرودگاه برای صادرکنندگان صرفه اقتصادی نداشته باشد.

حدادپور ادامه داد: در حال حاضر هر لیتر سوخت برای پروازهای مسافری ۵۰۰ تومان و هرلیتر سوخت برای پروازهای باری دو هزار و ۷۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

وی گفت: بدیهی است برای یک صادرکننده تامین هزینه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی سوخت برای این که بتواند محصولاتش رابه مقصد مورد نظر ارسال کند، به صرفه نیست.

حدادپور اظهار کرد: درتلاشیم ازطریق رایزنی با شرکت‌های فعال باربری مشکل سوخت هواپیماهای این فرودگاه را حل کنیم تا ارسال کالا و محصولات از این مرکز هوایی رونق بگیرد.

عضوهیات مدیره شرکت خدمات هوایی پیام کرج ادامه داد: در حال حاضر گروه مشاوری در حال رصد پتانسیل‌های این فرودگاه دربحث باربری است.

وی در پایان گفت: بنا شده این گروه مشاور در یک بازه زمانی ۳۰ روزه شرح خدماتی برای این فرودگاه تعیین کنند تا برمبنای آن برنامه‌ریزی لازم برای استقاده از ظرفیت‌های این فرودگاه انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا