رئال در چه صورتی قهرمان لالیگا می‌شود؟

دو گل زود هنگام از خفاش ها، پنالتی از دست رفته رونالدو و درخشش کم نظیر دیگو آلوس، آنچلوتی را برای دومین فصل در لالیگا ناکام گذاشت تا شاگردان انریکه در همان ورزشگاه نیوکمپ و هنگامی که انریکه در کنفرانس خبری بود تقریباً قهرمانی خود را مسجل بدانند. کارلتو که در جام های حذفی و …

دو گل زود هنگام از خفاش ها، پنالتی از دست رفته رونالدو و درخشش کم نظیر دیگو آلوس، آنچلوتی را برای دومین فصل در لالیگا ناکام گذاشت تا شاگردان انریکه در همان ورزشگاه نیوکمپ و هنگامی که انریکه در کنفرانس خبری بود تقریباً قهرمانی خود را مسجل بدانند.

کارلتو که در جام های حذفی و لیگ قهرمانان تبحر خاص خودش را دارد بار دیگر در لیگ دستش از جام کوتاه ماند تا این نکته که او مربی دیدارهای حذفی است بیش از پیش به اثبات برسد. هر چند امسال در جام حذفی هم وداع زودهنگامی داشتند.

بارسلونا در دو دیدار پیش رو تنها نیاز به یک پیروزی دارد تا قهرمانی اش را مسجل کند. آنها هفته آینده دیدار سختی برابر اتلتیکو مادرید خواهند داشت، اما پس از آن در یک دیدار آسان باید در خانه از لاکرونیا میزبانی کنند. آبی اناری ها اکنون در آستانه کسب دو گانه اسپانیا هستند و در لیگ قهرمانان هم شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارند.

رئال مادرید هم هفته آینده میهمان اسپانیول است و در هفته پایانی از ختافه پذیرایی خواهد کرد. تنها در صورت ۲ برد رئال و کسب ۲ امتیاز از سوی بارسلونا در دو بازی پایانی قهرمانی به مادریدی ها خواهد رسید. البته هنوز تکلیف برگزاری ۲ هفته پایانی لالیگا به علت مشکلات حق پخش تلویزیونی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا