تصادف مرگبار در بزرگراه شیخ فضل‌الله + عکس

به گزارش موبنا به نقل از ۱۲۵ ، وقوع این حادثه ساعت ۲۳:۵۵دقیقه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و در پی آن آتش نشانان ایستگاه ۳۴ بلافاصله به محل حادثه در بزرگراه شیخ فضل اله نوری، روی پل جناح راهی شدند. اکبر زرین، خامه افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران …

به گزارش موبنا به نقل از ۱۲۵ ، وقوع این حادثه ساعت ۲۳:۵۵دقیقه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و در پی آن آتش نشانان ایستگاه ۳۴ بلافاصله به محل حادثه در بزرگراه شیخ فضل اله نوری، روی پل جناح راهی شدند.
اکبر زرین، خامه افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران گفت: دراین حادثه دو خودرو سواری سمند و پژوبه علت نامشخصی بایکدیگر تصادف کردند و همچنین با برخورد خودروی سمند با گاردریل، این وسیله نقلیه وازگون شد و راننده آن نیز در اتاقک گرفتار شد.
وی افزود: به دنبال این حادثه آتش نشانان بی درنگ فرد محبوس شده را از داخل خودروسواری خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

تصادف  635667045611305334 تصادف تصادف تصادف تصادف
زرین خامه گفت: متاسفانه راننده خودروی سمند که مردی ۳۲ ساله بود براثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.
این افسر آماده آتش نشانی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، برای پیشگیری از بروز آتش سوزی، برق خودروها را قطع کرده و صحنه تصادف را ایمن کردند.

تصادف
وی با اعلام اینکه علت بروز این حادثه رانندگی از طرف پلیس راهور درحال بررسی است، خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی سطح خیابان از آثار بجامانده از این تصادف، خودروی حادثه دیده را به کنار خیابان انتقال دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا