راه‎اندازی نخستین شورای فضای مجازی کشور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار موبنا، “علی‌اصغر کاراندیش مروستی”  در سفر یه شهرکرد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: نخستین شورای عالی سیاست‌گذاری فضای مجازی کشور در استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود. وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به موقعیت اجتماعی و فرهنگی بسیار مناسب به عنوان اولین استان برای راه‌اندازی …

به گزارش خبرنگار موبنا، “علی‌اصغر کاراندیش مروستی”  در سفر یه شهرکرد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: نخستین شورای عالی سیاست‌گذاری فضای مجازی کشور در استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود.
وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به موقعیت اجتماعی و فرهنگی بسیار مناسب به عنوان اولین استان برای راه‌اندازی این شورا انتخاب شده است.
کاراندیش با بیان اینکه این شورا زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی استان است افزود: در حال حاضر این شورا با شش مرکز کار خود را آغاز کرده است که تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود تعداد این مراکز به ۱۴ مرکز افزایش پیدا کند.
وی ضمن یادآوری دستور رهبر انقلاب مبنی بر تشکیل شورای عالی فضای مجازی، ایجاد مرکزی به نام مرکز ملی فضای مجازی را مهم‌ترین وظیفه این شورا دانست و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق این امر مهم شبکه ملی فرهنگ را راه‎اندازی کرده است که زمینه را برای دسترسی آسان مخاطبان به امکانات دیجیتالی و صرفه جویی در وقت را فراهم می‌کند.
کاراندیش گستردگی حوزه فرهنگ و هنر را یادآور شد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌کوشد در تولید محتوا بر اساس ضوابط شرعی و قانونی عمل کند و فتوای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید را نصب العین کار خود قرار بدهد.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا