رودخانه دالکی بوشهر بازهم قربانی گرفت

این جوان برازجانی که به همراه دوستانش برای شنا وارد رودخانه شده بود به علت عمق زیاد آب و ناآشنایی به فن شنا غرق شد. وی اضافه کرد: این حادثه در ساعت ۱۸ روز گذشته رخ داد و فرد غرق شده توسط نیروهای مردمی و دوستانش که باهم شنا می کردند، از آب بیرون کشیده …

این جوان برازجانی که به همراه دوستانش برای شنا وارد رودخانه شده بود به علت عمق زیاد آب و ناآشنایی به فن شنا غرق شد.

وی اضافه کرد: این حادثه در ساعت ۱۸ روز گذشته رخ داد و فرد غرق شده توسط نیروهای مردمی و دوستانش که باهم شنا می کردند، از آب بیرون کشیده شده بود.

رییس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان ادامه داد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ منطقه قلعه سفید در سریعترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و اما تلاش های زیاد امدادگران برای نجات جان این جوان بی ثمر ماند و جان خود را از دست داد.

وی یادآورشد: روز پنجشنبه هفته گذشته نیز یک جوان ۱۸ ساله در کانال های آبیاری بخش آّبپخش دشتستان غرق شد جان سپرد.

دهقان گفت: بی توجهی جوانان و خانواده ها نسبت به هشدارهایی که در مورد خطر ورود افراد نا آشنا به شنا در رودخانه ها و کانال های آبیاری داده می شود، باعث شده تا سالانه بویژه با رسیدن فصل گرما شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم.

با وجود اعلام ممنوعیت شنا در رودخانه ها و کانال های آبیاری در استان بوشهر از سوی شرکت آب منطقه ای این استان اما از آغاز سال جاری تاکنون هشت نفر براثر غرق شدگی در این رودخانه ها و کانال ها جان خود را از دست داده اند.

در فروردین امسال نیز رودخانه دالکی چهار قربانی داشته است.

رودخانه دالکی در شهرستان دشتستان در شرق استان بوشهر جاری است و منبع تامین آب نخیلات این شهرستان است.

دکمه بازگشت به بالا