سریال عسگرپور در تهران کلید خورد

به گزارش موبنا به نقل از تسنیم، مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» تازه‌ترین اثر تلویزیونی محمدمهدی عسگرپور پس از پشت سر گذاشتن آخرین مراحل پیش تولید خود روز گذشته با حضور محمد احسانی مدیرشبکه یک در تهران کلید خورد. سریال «نفس گرم» بعد از مجموعه‌های «گل‌های گرمسیری»، «جراحت» و «شیدایی» چهارمین سریال تلویزیونی محمدمهدی عسگرپور است …

به گزارش موبنا به نقل از تسنیم، مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» تازه‌ترین اثر تلویزیونی محمدمهدی عسگرپور پس از پشت سر گذاشتن آخرین مراحل پیش تولید خود روز گذشته با حضور محمد احسانی مدیرشبکه یک در تهران کلید خورد.

سریال «نفس گرم» بعد از مجموعه‌های «گل‌های گرمسیری»، «جراحت» و «شیدایی» چهارمین سریال تلویزیونی محمدمهدی عسگرپور است که سیدمحمود رضوی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

محمد احسانی با حضور در پشت صحنه سریال، از مراحل تولید و ساخت این مجموعه بازدید و با کارگردان و بازیگران آن گفتگو کرد. تعدادی از بازیگران «نفس گرم» از جمله مرجانه گلچین در نقش ملیحه، حامد کمیلی در نقش اسماعیل، نیلوفر خوش خلق در نقش فروغ و تارا شفاهی بازیگر خردسال در نقش سارا در لوکیشن خانه «مرتضی» در خیابان آفریقا مقابل دوربین ناصر کاووسی رفتند.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن درباره زنی بنام «ملیحه» است با اعتقادات بالای مذهبی که در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد که به نوعی مسیر زندگی و اعتقادی‌اش را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

«نفس گرم» در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می‌شود و فیلمنامه آن به قلم محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی نگارش شده و قرار است که در۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای آماده پخش شود.

مرجانه گلچین، رویا تیموریان، حامد کمیلی، لیندا کیانی، محمود پاک نیت، نیلوفرخوش خلق، سیما تیرانداز، رامین راستاد و رحیم نوروزی بازیگرانی هستند در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

سایر عواملی این سریال عبارتنداز: کارگردان: محمدمهدی عسگرپور، تهیه کننده: سیدمحمود رضوی، مدیرتولید: مرتضی متولی، نویسندگان: محمدمهدی عسگرپور، طلا معتضدی، مدیر برنامه‌ریزی: لیلا رنگرزان، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی، طراح گریم: مجید اسکندری، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی و عکاس: مهدی دلخواسته.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا