۶۰متری های زعفرانیه ؛ یک میلیارد تومان

به گزارش تسنیم،شایعه‌سازی دلالان مسکن چند وقتی است شدت گرفته اما با این وجود هم مسئولان و هم دست‌اندرکاران بازار مسکن به قاطعانه می‌گویند که قرار نیست هیچ اتفاقی در این بخش روی دهد و قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد. وضعیت به ‌گونه‌ای شده که مالکان حاضرند برای فروش واحد خود تخفیف‌های قابل توجهی بدهند، اما …

به گزارش تسنیم،شایعه‌سازی دلالان مسکن چند وقتی است شدت گرفته اما با این وجود هم مسئولان و هم دست‌اندرکاران بازار مسکن به قاطعانه می‌گویند که قرار نیست هیچ اتفاقی در این بخش روی دهد و قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد.
وضعیت به ‌گونه‌ای شده که مالکان حاضرند برای فروش واحد خود تخفیف‌های قابل توجهی بدهند، اما با این حال باز هم به گفته فعلاان بازار حجم معاملات ثبت شده در بنگاه‌های املاک رضایت‌بخش نیست.
در حال حاضر قیمت یک واحد مسکونی ۲ سال ساخت با مساحت ۶۰ مترمربع واقع در تهرانپارس با امکاناتی از قبیل پارکینک و انباری ۲۵۸ میلیون تومان تعیین شده است. این در حالی است که هر مترمربع واحد مسکونی ۳ سال ساخت با همین متراژ واقع در قیطریه ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده، قیمت کل این واحد ۴۹۸ میلیون تومان است.
یک واحد آپارتمان ۶۰ مترمربعی سه سال ساخت در شهرآرا ۳۰۰ میلیون تومان و واحدی با همین مشخصات واقع در خاوران ۲۲۲ میلون تومان قیمت‌گذاری شده است.
واحدهای ۶۰ متری ۲ سال ساخت با پارکینگ، انباری و آسانسور واقع در شهرک ولیعصر، شهر زیبا‌ (سازمان آب)، میرداماد و اندیشه (شهرید قندی) به ترتیب ۱۴۴ میلیون تومان، ۲۹۴ میلیون، ۶۱۸ میلیون و ۲۵۴ میلیون تومان تعیین شد۹ه است.
هر مترمربع یک آپارتمان ۶۰ متری واقع در زعفرانیه فول امکانات ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده، قیمت این واحد مسکونی با تخفیف از سوی مالک یک میلیارد تومان در فایل فروش قرار گرفته است.
یک دستگاه آپارتمان ۶۰ متری ۳ ساله واقع در مجیدیه شمالی ۲۵۵ میلیون تومان تعیین شده، این واحد مسکونی فاقد پارکینک و انباری است. واحدی دیگری با همین متراژ دو سال ساخت با پارکینگ و انباری واقع در نارمک ۳۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
قیمت آپاتمانی با مساحت ۶۰ متر در تهرانسر شمالی با پارکینگ و انباری ۲۴۰ میلیون تومان است، واحدی با همین متراژ سه سال ساخت در یوسف‌آباد ۴۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا