پنج سال زندان برای آقای بازیگر

سلمان خان متهم بود که در سال ۲۰۰۲ در مومبای (بمبئی) پنج نفر را با ماشینش زیر گرفته و از صحنه گریخته است. یکی از این پنج نفر در جریان این تصادف جان خود را از دست داد. در پی این سانحه سلمان خان به قتل متهم شد. سلمان خان در دادگاه مدعی شد که …

سلمان خان متهم بود که در سال ۲۰۰۲ در مومبای (بمبئی) پنج نفر را با ماشینش زیر گرفته و از صحنه گریخته است.
یکی از این پنج نفر در جریان این تصادف جان خود را از دست داد.
در پی این سانحه سلمان خان به قتل متهم شد.
سلمان خان در دادگاه مدعی شد که راننده‌اش هدایت خودرو او را برعهده داشت. اما قاضی گفته که خود سلمان خان در حالی که از مشروبات الکلی استفاده کرده بود، رانندگی می‌کرده است.
کارشناسان حقوقی می‌گویند که این بازیگر به احتمال زیاد تقاضای تجدیدنظر خواهد کرد.
این حکم تاثیر زیادی بر زندگی هنری این بازیگر می‌گذارد که در بیش از ۸۰ فیلم بالیوودی بازی کرده است.
مقا‌م‌های قضایی می‌گویند در ساعات پایانی شب ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۲، تویوتای لندکروزر سلمان خان با قنادی آمریکن اکسپرس در محله بندره در مومبای برخورد کرد و پنج نفر بی‌خانمان را کنار خیابان خوابیده بودند، زیر گرفت.
در پی این سانحه نور الله خان، ۳۸ ساله کشته شد و سه نفر دیگر بشدت زخمی شدند و نفر پنجم دچار جراحات سطحی شد.
برخلاف نظر بسیاری از شاهدان عینی، دادگاه گفته است که سلمان خان در حالی که مست بوده رانندگی می‌کرده و مسبب این تصادف بوده است.
حتی راننده سلمان خان، ماه گذشته به دادگاه گفت که او هدایت خودرو را برعهده داشته و پس از ترکیدن تایر، کنترل اتومبیل را از دست داده و تصادف کرده است. اما این ادعا را دادگاه نپذیرفت.
در صورتیکه زندانی شدن سلمان خان قطعی شود، تاثیر زیادی بر فروش فیلم‌هایی که این بازیگر ۴۹ ساله در حال اکران و یا در حال ساخت دارد، خواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا