پیکر ۳ شهید گمنام دفاع مقدس وارد سمنان شد

گردهمایی بزرگ زنان ایثارگر استان سمنان که پیش از ظهر امروز آغاز شده است؛ با حضور پیکر پاک این سه شهید عطر بهشتی به خود گرفت. بانوان ایثارگر سمنانی در این آیین پیکر پاک این سه شهید دفاع مقدس را گلباران کرده و مادران و همسران شهدا و جانبازان و نیز بانوان ایثارگر استان شهید …

گردهمایی بزرگ زنان ایثارگر استان سمنان که پیش از ظهر امروز آغاز شده است؛ با حضور پیکر پاک این سه شهید عطر بهشتی به خود گرفت.

بانوان ایثارگر سمنانی در این آیین پیکر پاک این سه شهید دفاع مقدس را گلباران کرده و مادران و همسران شهدا و جانبازان و نیز بانوان ایثارگر استان شهید پرور سمنان زیر تابوتهای مزین به سه رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرفته و به جایگاه ویژه معراج شهدای این کنگره تشییع کردند.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از زنان ایثارگر استان سمنان در این مراسم حضور داشتند و به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کردند.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز پیش از این از گل‌ باران پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس به یاد سه هزار شهید این استان در کنگره بزرگداشت شهدای این استان خبر داده بود.
عبدالحسین محمدی در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان سمنان در محل برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان اظهار داشت: این سه لاله گمنام دفاع مقدس جزو شهدای تازه تفحص شده‌ای هستند که در عملیات کربلای ۴ و ۵، خیبر، فتح المبین، والفجر ۸ و رمضان به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

وی افزود: این شهدای والامقام قرار است تا روز شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه امسال در شهر کلاته رودبار شهرستان دامغان تشییع شوند.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به حضور پیکر پاک این شهدای والامقام در برخی ویژه‌برنامه‌های کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان گفت: پیکر پاک این سه لاله خوش‌نام دفاع مقدس در گردهمایی جامعه زنان ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدای استان سمنان، گردهمایی جامعه رزمندگان و ایثارگران استان سمنان و اجلاسیه اصلی کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان حضور خواهند داشت.

محمدی با اشاره به اینکه پیکر پاک این شهدای دفاع مقدس قرار است، فردا به استان سمنان وارد شود خاطرنشان کرد: گل‌ باران پیکرهای مطهر این شهدا همزمان با قرائت زیارت عاشورا در جمع خانواده‌های بسیجیان و پاسداران استان سمنان از دیگر برنامه‌های حضور شهدای گمنام در شهر سمنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیکر پاک این دو شهید والامقام دفاع مقدس در روز جمعه به شهرستان دامغان منتقل می‌شود گفت: برگزاری مراسم دعای کمیل و آیین ویژه وداع در نماز جمعه این شهر از برنامه‌های حضور این شهدای والامقام در شهرستان دامغان خواهد بود.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه پیکر پاک این سه شهید والامقام، پس از نماز جمعه به‌منظور انتقال به شهر کلاته رودبار مورد مشایعت نمازگزاران دامغانی قرار خواهد گرفت گفت: پس از برگزاری مراسم وداع با این شهدا با حضور مردم کلاته رودبار از جمعه‌شب در حسینیه سیدالشهدای این شهر، مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه از میدان امام خمینی(ره) این شهر آغازشده و تا پارک شهدای این شهر ادامه خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا