«قصه ها»ی بنی اعتماد اکران شد

فیلم سینمایی «قصه ها» از چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در سینماهای کشور به نمایش در می آید. این کارگردان «مهم ترین موفقیت یک فیلم ​ایرانی​، نمایش آن در ایران و برای هموطنان ایرانی» دانسته است.​ سینماهای نمایش دهنده «قصه‌ها» در تهران: پردیس کوروش، فرهنگ، پردیس زندگی، عصرجدید، قدس، ماندانا، مرکزی، ایران، اریکه،ملت و موزه …

فیلم سینمایی «قصه ها» از چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در سینماهای کشور به نمایش در می آید. این کارگردان «مهم ترین موفقیت یک فیلم ​ایرانی​، نمایش آن در ایران و برای هموطنان ایرانی» دانسته است.​

سینماهای نمایش دهنده «قصه‌ها» در تهران: پردیس کوروش، فرهنگ، پردیس زندگی، عصرجدید، قدس، ماندانا، مرکزی، ایران، اریکه،ملت و موزه سینما ( از شنبه ۱۹ اردیبهشت با زیر نویس انگلیسی​)

این فیلم به صورت همزمان در شهرستان‌ها به نمایش در می آید. شهرستانهایی که این فیلم را اکران می‌کنند عبارتند از: اصفهان / قدس، یزد / سینما تک، اهواز/ ساحل، کرمان / مهتاب، رشت، رفسنجان / گلستان امین، بندرعباس / ستاره شهر، کرمانشاه / فرهنگ، لاهیجان / شهرسبز، مشهد / هویزه – سیمرغ و گرگان / کاپری.

بنی اعتماد در مورد این ساخت این فیلم می‌گوید: بعد از نزدیک به سه دهه فیلمسازی هنوز شخصیت‌های فیلم‏‌های مستند و سینمایی ام برایم زنده و با آن‌ها زندگی می‌کنم. قصه‏‌ها برگشت دوباره به شخصیت‌های فیلم‌های قبلی‌ام در شرایط امروز است. گرچه فیلم قصه‌‏ها روایتی کاملاً مستقل دارد، اما برای خود من و کسانی که فیلم‌های قبلی‌ام را دیده‌اند، مروری بر سرنوشت آدم‌ها و شرایط اجتماعی سه دهه گذشته است.

نوشته های مشابه

رخشان بنی‌اعتماد با فیلم «قصه‌ها» در هفتادویکمین جشنواره فیلم ونیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه این رویداد سینمایی شد.

فیلم «قصه‌ها» در سال ۹۰ با نگاهی به شخصیت فیلم‌های قبلی بنی‌اعتماد ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، ریما رامین‌فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی، مهدی هاشمی و… ایفای نقش کرده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا