انریکه: به فکر شکست بایرن‌مونیخ هستیم نه گواردیولا

لوئیس انریکه که شاگردانش امشب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بایرن‌مونیخ می‌روند، گفت: این یک بازی بزرگ مقابل حریف واقعاً سرسخت است ولی به شخصه احساس خوبی دارم. پپ را می‌شناسم و می‌دانم در این بازی ممکن است سورپرایزهایی وجود داشته باشد که اوضاع را …

لوئیس انریکه که شاگردانش امشب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بایرن‌مونیخ می‌روند، گفت: این یک بازی بزرگ مقابل حریف واقعاً سرسخت است ولی به شخصه احساس خوبی دارم. پپ را می‌شناسم و می‌دانم در این بازی ممکن است سورپرایزهایی وجود داشته باشد که اوضاع را پیچیده کند. با این حال در طول فصل ما با مشکلات متفاوتی دست و پنجه نرم کردیم ولی با این حال رقبای خود را سورپرایز کردیم.

وی افزود: احساس می‌کنم بایرن‌مونیخ از زمانی که پپ گواردیولا هدایتش را برعهده گرفته کمی سبک بازی‌اش تغییر کرده است. او نقاط مثبت تیم را تقویت و ایده‌های خود را به آن اضافه کرده است. بدون شک بایرن‌مونیخ یکی از بهترین تیم‌های اروپا است. ما در این دیدار به فکر شکست پپ نیستیم بلکه به دنبال پیروزی بر بایرن‌مونیخ، یکی از مشهورترین باشگاه‌های اروپا هستیم. واژه “سه‌گانه” را دوست دارم و عاشقش هستم ولی این را می‌دانیم که ممکن است شانس کسب سه عنوان قهرمانی‌ حتی به صفر تبدیل شود.

سرمربی ۴۴ ساله آبی‌و‌اناری پوشان تأکید کرد: در این بازی انجام دفاعی بی‌نقص و حمله‌ای خوب کلیدی خواهد بود. ما باید گل بزنیم و دروازه‌مان را بسته نگه داریم و این بدین معنی است که نیاز به تیمی کامل داریم. به هر حال هم در خط حمله و هم در خط دفاع باید به خوبی به وظیفه‌مان عمل کنیم. هواداران ما باید سنگ تمام بگذارند به خصوص زمانی که بایرن صاحب توپ و برای ما دردسرساز می‌‎شود.

انریکه خاطرنشان کرد: هم من و هم پپ شکی از بابت کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، نداریم. هر دوی ما می‌خواهیم مالکیت بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و خواهیم دید که کدام تیم در شکل بهتری است. تقابل بارسلونا و بایرن‌مونیخ یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اروپاست. من و گواردیولا دوست داشتیم در فینال و در برلین روبروی هم قرار بگیریم ولی این اتفاق رخ نداد. بازیکنان از دیدن مجدد پپ به وجد آمده‌اند ولی برای آنها بازی مهمتر است. همیشه در پایان بازی زمانی برای احوالپرسی وجود دارد.

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا